Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har du fel. Jag skrev inte att jag tyckte det var för dyrt, tror ingen annan gjorde det heller. Vad gäller "golvet" så har du missuppfattat, det är vad jag tror andra arrangörer mäter sig mot inte vad jag tycker det borde kosta.

Varför inte hålla dig

Aha, jag uppfattade som att du tyckte att 400 kr var ett överpris eftersom det skulle ge en väldigt stor vinst för arrangören? Ber om ursäkt om jag missuppfattade dig.

Som jag skrev, jag tyckte det vverkade vara lättförtjänta(*) pengar och skulle vilja veta mer om hur mycket som krävdes.

(*) Jämfört med andra arr jag gjort.

För egen del vill jag vara med i roliga lopp. Jag bryr mig inte i om det är en privatperson, ett företag eller en klubb som fixar ett lopp. Däremot tycker jag inte om när lopp är gigantiskt stora med en massa folk överallt, jag gillar smålopp på kanske ma

Jag tror Göteborg saknar ett långt och tufft Hinderbanerace, typ Tjurruset/Tough Viking. Eller kanske ett ultra-trerrängmaraton på hösten, typ BUM50miles. Bägge typen av lopp skulle jag lätt betala 400kr för (även om marginalerna säkert blir mindre på det

BUM går ju från Göteborg till Borås via mitt hus, så det känns lite "gjort". 🙂

Jag lurar på något terränglopp, kanske som Risveden terräng. Eller STM. Start o mål på samma ställe, eller punkt till punkt, har inte bestämt än.

Sen finns lopp liknande Sk

2 flugor i en smäll kanske.
Ivar Fjelbo lade ner 1.000-tals timmar på stigar runt Bovallstrand.
Massor av tid + pengar. Han gick med förlust, men på ett glatt sätt.
Han arrangerade även lopp bl. a.
Soteleden Marathon som var ganska häftigt. Vinnartid

@ K-G: Soteleden ska arrangeras nästa år såg jag. Kul! Jag hade inte möjlighet att vara med när det begav sig, men nu kanske det fungerar.

Hade för mig att jag sett detta om Soteleden.
Rekommenderas å det varmaste.
Senaste gången jag försökte så bröt jag.
Helfestligt lopp.

Var har ni hittat den informationen?
Dom var ju med i Peppes förut och kanske vill vara det igen.