Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Visst var det härligt Petra! 🙂

Det är möjligt att Du tolkar mig som om jag har missförstått, och det är helt OK, men i och med att Du faktiskt provade att springa i bara sport-bh efter mitt inlägg här, så gjorde Du ju samma sak som Du uppmanade andra t

Apropå att inte springa i bara behå på överkroppen, jag trivs bäst i linnen, och _något_ på överkroppen är lika bra att träna på inför lopp ;), men den här sommaren har det blivit en hel del t-tröja pga att jag har en stor ljus fläck på en axeln som jag i

Nja - nu var det inte riktigt så, Sylvia. Sprungit endast iklädd sport-bh på överkroppen har jag gjort förut, t ex 2010:

http://blog.svd.se/maratonbloggen/2010/07/15/kvalitetspass-pa-stadion/

Så den tolkningen förstod jag inte riktigt... 😀

Men Lars Alenius – då har du inte uppfattat hela mitt motto: "Hellre snygg än snabb - fast helst både och” 😀 Läs om, läs rätt ;D

Petra "...det här ämnet ändå måste manglas en gång till och nu inte på bloggen utan på Funbeat? Det är ämne för en ännu mer intressant diskussion..."

Ledsen Petra men jag tror inte det är så intressant diskussion som du tror. Jag kan se två huvudskäl var

Men Petra Månström - nu har jag läst Mikaels inlägg igen. Och ja du hade rätt! Det är än mer klockrent. Rekomenderar dig att läsa hans inlägg. Läs och läs rätt!

Petra, jag läser inte Din blogg utan refererade endast till bilden i Ditt blogginlägg, där Du bär linne. 🙂

Lars Alenius: det är inte jag som modererar min blogg utan det görs externt av ett annat företag. Läs om, läs rätt ;D

Men då läser du ju min blogg om du såg linnet, Sylvia 😀

Och Lars Alenius: önskar att jag kunde säga att jag ”lever på bloggen”. Så är det inte i verkligheten. Får knappt betalt för att blogga - det mesta görs ideellt på fritiden. Håll dig till fakta 😉

Att man varit inne och tittat på ett enskilt inlägg i en blogg när trådskaparen länkar dit är väl inte samma sak som att läsa bloggen i stort...