Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En annan intressant aspekt är varför f f a tjejer/kvinnor verkar störa sig på delar av inlägget. Det var aldrig menat att uppmana andra att smörja in sig med brun utan sol innan de ger sig ut i spåret och varför skulle ”bloggerskan springa i sport-bh” som

Har inte läst alla inlägg, men fångat att många blir upprörda över frågan.

Springer själv jättegärna med långa tights på sommaren för jag tycker det är dunderbekvämt, MEN tycker oftast det som du säger blir för varmt, så blir oftast ändå långa luftiga sh

Oj vad många kommentarer om långa tights på kvinnor!

Låt kvinnor/folk ha på sig vad de vill oavsett anledningen bakom! Titta bort om ni irriterar er på klädvalet!

OM det nu är en sådan stor icke-fråga – varför känner så pass många att det här ämnet ändå måste manglas en gång till och nu inte på bloggen utan på Funbeat? Det är ämne för en ännu mer intressant diskussion 🙂

Jag skulle gärna springa i sånna där små korta tights.. det ser skönt ut när det är varmt. Men det funkar inte med mina tjocka lår, jag har prövat, men får grymma skavsår på låren då de gnids mot varandra utan tyg emellan.. så jag får nöja mig med knälång

Det ligger i journalistens jobb/sinne att publicera sina tankar, men det är naturligt att diskussionen flyttas till funbeat då det finns många fler åsikter på ett forum än på en individuell blogg.

Jag tillhör dem som springer i tights på vintern samt på

Petra, det var jag som skrev:

"...”bloggerskan springa i sport-bh” "

Och det var för att ge Dig en annan sida av myntet: jag tycker det är helt galet att springa med linnen, toppar och t-shirts på överkroppen när det är varmt ute. För, det är så JAG fun

Men Sylvia - problemet är ju att du helt missförstått innebörden i mitt inlägg. Det handlade inte om att jag kritiserar folks klädval utan att jag ville öppna för diskussion. Och dit hör inte påhopp och nedsättande kommentarer (tycker jag i alla fall).

T

Vad var innebörden i Din blogg då? Eftersom vi är så många som verkar ha missförstått den?

En diskussion handlar i mångt och mycket om att nå konsensus och i detta fallet torde det vara att "alla bär det som känns bäst för dem själva när de löptränar".

Sylvia – det är väldigt många som också förstått innebörden 🙂 Det är absolut roligt med diskussion, men ofta verkar det som att somliga av en eller annan anledning ”vill” missförstå det jag har skrivit. Det gäller inte bara detta inlägg utan även andra