Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 10:05Skulle vara intressant med försäljningsstatisk av långa damtights i olika länder, för att jämföra..Sverige ligger i topp per capita?
Skulle vara intressant med försäljningsstatisk av långa damtights i olika länder, för att jämföra..Sverige ligger i topp per capita?
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 10:18Igår när jag cyklade MTB hade jag både långa tights och (korta) cykelbyxor. De långa tightsen för att skydda lite mot skrubbsår vid eventuella vurpor, och cykelbyxor för att göra det bekvämare att sitta på sadeln.
Jag konstaterade då att jag inte berörs a
Igår när jag cyklade MTB hade jag både långa tights och (korta) cykelbyxor. De långa tightsen för att skydda lite mot skrubbsår vid eventuella vurpor, och cykelbyxor för att göra det bekvämare att sitta på sadeln.
Jag konstaterade då att jag inte berörs a
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 23:25Jag springer med vindjackan knuten runt magen när jag har med hunden. När det varit lite ruggigt har jag haft den på under första biten då hunden ska få fixa sitt, sedan har den hamnat runt midjan för att fungera som verktygsbälte; en ficka för hundgodise
Jag springer med vindjackan knuten runt magen när jag har med hunden. När det varit lite ruggigt har jag haft den på under första biten då hunden ska få fixa sitt, sedan har den hamnat runt midjan för att fungera som verktygsbälte; en ficka för hundgodise
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 13:20Jag springer i långa tights. Året om. Har aldrig funderat på varför. Tycker det är skönt. Har definitivt inte med mitt utseende att göra. Har några knälånga också men det är väldigt sällan jag använder dem, de används mest när de långa luktar lite väl il
Jag springer i långa tights. Året om. Har aldrig funderat på varför. Tycker det är skönt. Har definitivt inte med mitt utseende att göra. Har några knälånga också men det är väldigt sällan jag använder dem, de används mest när de långa luktar lite väl il
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 23:57Lol @Micke S, twitterbetyget på damlandslaget följer samma mönster som herrlandslaget..
Lol @Micke S, twitterbetyget på damlandslaget följer samma mönster som herrlandslaget..
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 09:57Oavsett vad som var orsaken till att denna tråd, och ett antal andra, startades och hålls vid liv så tänkte jag bara redovisa min högst ovetenskapliga iakttagelse under gårdagens löppass. Av cirka 30 flickor, tjejer, kvinnor, damer, tanter som jag såg så
Oavsett vad som var orsaken till att denna tråd, och ett antal andra, startades och hålls vid liv så tänkte jag bara redovisa min högst ovetenskapliga iakttagelse under gårdagens löppass. Av cirka 30 flickor, tjejer, kvinnor, damer, tanter som jag såg så
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 16:12Den som fryser odlar mer skadligt brunfett enligt nya forskarrön, så alla med mamelucker, långkalsonger och långa tights är vinnare. 🙂
Den som fryser odlar mer skadligt brunfett enligt nya forskarrön, så alla med mamelucker, långkalsonger och långa tights är vinnare. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 16:29Igår såg jag en man springa med jacka på sig i ca 25 gr värme, en kvinna med tubsockor och bomullströja - men de sprang!!! Var och har väl sin orsak till sitt val av kläder.
Kvinnors klädsel; den mest aktiva tråden på Funbeat nu under sommaren. Själv ty
Igår såg jag en man springa med jacka på sig i ca 25 gr värme, en kvinna med tubsockor och bomullströja - men de sprang!!! Var och har väl sin orsak till sitt val av kläder.
Kvinnors klädsel; den mest aktiva tråden på Funbeat nu under sommaren. Själv ty
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 17:41Går det att pälsa på sig med extra kläder, för att vänja kroppen vid varme väder.
Som inför Göteborgsvarvet när värmen kom precis dagarna innan.
Går det att pälsa på sig med extra kläder, för att vänja kroppen vid varme väder.
Som inför Göteborgsvarvet när värmen kom precis dagarna innan.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 14:45Kul att mitt inlägg blev en diskussionstråd här på Funbeat 🙂 Trist bara att så många har missförstått vad jag menade. Jag gillar debatter, analyser och diskussioner – men inlägget var aldrig menat att kritisera folks klädval. Har sagt/skrivit det förut
Kul att mitt inlägg blev en diskussionstråd här på Funbeat 🙂 Trist bara att så många har missförstått vad jag menade. Jag gillar debatter, analyser och diskussioner – men inlägget var aldrig menat att kritisera folks klädval. Har sagt/skrivit det förut