Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 18:09Om man förbrände fett genom att enbart svettas så skulle Finlands befolkning vara smalast och smärtast i världen.
Om man förbrände fett genom att enbart svettas så skulle Finlands befolkning vara smalast och smärtast i världen.
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 18:23...och för att återgå till ämnet så kan man konstatera att de snabbaste kvinnorna ALDRIG springer i långa tights. Här en bild från det blåfrusna Stockholm Marathon 2012:
BILD:http://www.all-athletics.com/files/imagecache/photos_big_nowm/photos/20120602-_
...och för att återgå till ämnet så kan man konstatera att de snabbaste kvinnorna ALDRIG springer i långa tights. Här en bild från det blåfrusna Stockholm Marathon 2012:
BILD:http://www.all-athletics.com/files/imagecache/photos_big_nowm/photos/20120602-_
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 20:42"Kvinnor som grupp objektiviseras mer än män.
Petras blogg går ut på att skriva ur den vinkeln snarare än ur ett presterande perspektiv.
Kolla på en tävling, nästan alla bra kvinnor har riktigt korta byxor. Dvs är man duktig så är man atlet framför obje
"Kvinnor som grupp objektiviseras mer än män.
Petras blogg går ut på att skriva ur den vinkeln snarare än ur ett presterande perspektiv.
Kolla på en tävling, nästan alla bra kvinnor har riktigt korta byxor. Dvs är man duktig så är man atlet framför obje
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 20:51Mitt argument för att inte springa i långa tights på sommaren är att jag tycker om att använda alla mina träningskläder. På vintern är det underställ, långa tights, reflexväst etc. Sakta, sakta särskilt i år börjar jag ta av mig. Första passet i lite kort
Mitt argument för att inte springa i långa tights på sommaren är att jag tycker om att använda alla mina träningskläder. På vintern är det underställ, långa tights, reflexväst etc. Sakta, sakta särskilt i år börjar jag ta av mig. Första passet i lite kort
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 21:13För att inte tala om tvättmängen som justeras till ett minimum och för mig som ofta släpar träningskläderna till jobbet går det att få ner dom i handväskan (nästan). 🙂
För att inte tala om tvättmängen som justeras till ett minimum och för mig som ofta släpar träningskläderna till jobbet går det att få ner dom i handväskan (nästan). 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 23:05Edit..
Edit..
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 23:49Pratade med en löpare av det snabbare slaget som påstod att det var uteslutet att springa i långa tights om det inte var rejält kallt, typ minusgrader, då det går långsammare. Vete tusan om det stämmer, men det känns lite lättare med shorts. Byxor som slu
Pratade med en löpare av det snabbare slaget som påstod att det var uteslutet att springa i långa tights om det inte var rejält kallt, typ minusgrader, då det går långsammare. Vete tusan om det stämmer, men det känns lite lättare med shorts. Byxor som slu
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 08:07Jag måste säga att jag tycker det är mer märkligt varför inte alla män och kvinnor springer i bar överkropp om det nu är svalka man vill ha.
Jag måste säga att jag tycker det är mer märkligt varför inte alla män och kvinnor springer i bar överkropp om det nu är svalka man vill ha.
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 08:35Appropå skak och daller..... (#)
Appropå skak och daller..... (#)
Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 08:45Jag körde med bar överkropp sist,
men inte hemifrån.
(Familjen uppskattar om jag ser "normal" ut när grannarna ser mig)
Jag körde med bar överkropp sist,
men inte hemifrån.
(Familjen uppskattar om jag ser "normal" ut när grannarna ser mig)