Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 15:49Jag undrar lite vad ni tjejer som har kommenterat i denna tråden hade sagt om det hade varit ett kill-marathon... Men det är kanske bara jag som undrar.
Sedan undrar jag också om det inte vore ett större statement om det vore män som kämpar för våldtagna
Jag undrar lite vad ni tjejer som har kommenterat i denna tråden hade sagt om det hade varit ett kill-marathon... Men det är kanske bara jag som undrar.
Sedan undrar jag också om det inte vore ett större statement om det vore män som kämpar för våldtagna
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 15:51Varje lopp ska ha sin egen personlighet och särprägel.
Stå på er med det val av profilering ni gjort. Ni är arrangörerna och ni har valt ett upplägg ni tror på. Ni gör det i form av eldsjälar och skulle ni inte ta er friheten att sätte er prägel på lopp
Varje lopp ska ha sin egen personlighet och särprägel.
Stå på er med det val av profilering ni gjort. Ni är arrangörerna och ni har valt ett upplägg ni tror på. Ni gör det i form av eldsjälar och skulle ni inte ta er friheten att sätte er prägel på lopp
Quote from Lena Bjerlöw on 12 January 2012, 16:22Det här med specifikt-kön-lopp och evenemang verkar vara något man antingen totalt gillar eller verkligen avskyr. Jag är en av de som dissar allt som heter tjej- nånting när det handlar om träning och prestationer. Varför ska vi gå den vägen säger jag bar
Det här med specifikt-kön-lopp och evenemang verkar vara något man antingen totalt gillar eller verkligen avskyr. Jag är en av de som dissar allt som heter tjej- nånting när det handlar om träning och prestationer. Varför ska vi gå den vägen säger jag bar
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 16:36(t+) Jan.
Har ju själv varit med från "båset".
(t+) Jan.
Har ju själv varit med från "båset".
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 17:46Idén är väldigt bra tycker jag. Hoppas många tjejer väljer att debutera som ultralöpare, samtidigt som de stödjer våldtagna och misshandlade kvinnor.
Resten av alla argument om segregation hit och dit och vad det nu var är luft.
De som inte gillar idén
Idén är väldigt bra tycker jag. Hoppas många tjejer väljer att debutera som ultralöpare, samtidigt som de stödjer våldtagna och misshandlade kvinnor.
Resten av alla argument om segregation hit och dit och vad det nu var är luft.
De som inte gillar idén
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 18:51Jag tycker Karins inlägg i diskussionen är helt fantastiskt bra. Tack.
Jag dissar själv den sortens uppdelning totalt, och det skulle aldrig falla mig in att springa något tjejlopp eller ställa upp i någon av de andra fåntävlingar för kvinnor (tjejvasan,
Jag tycker Karins inlägg i diskussionen är helt fantastiskt bra. Tack.
Jag dissar själv den sortens uppdelning totalt, och det skulle aldrig falla mig in att springa något tjejlopp eller ställa upp i någon av de andra fåntävlingar för kvinnor (tjejvasan,
Quote from Funbeat user on 12 January 2012, 21:56jag blir så varm av att läsa reaktionerna- det var PRECIS det här vi ville.
Skulle svara både Anna och Karin men Fredrika och Annika hann före med bra svar men tillägger-
Jag är SUPER emot alla lopp med tjejprefix i vanliga fall. Vi behöver inte mer kö
jag blir så varm av att läsa reaktionerna- det var PRECIS det här vi ville.
Skulle svara både Anna och Karin men Fredrika och Annika hann före med bra svar men tillägger-
Jag är SUPER emot alla lopp med tjejprefix i vanliga fall. Vi behöver inte mer kö
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2012, 10:31Jag måste nog klargöra att min inlägg alldeles i början inte var avsett att förminska detta - det var bara det andra nya maratonet på kort tid som inte var 42,192 km som gjorde att fingrarna började röra på sig.
Nu då jag inser vidden av ert arrangemang
Jag måste nog klargöra att min inlägg alldeles i början inte var avsett att förminska detta - det var bara det andra nya maratonet på kort tid som inte var 42,192 km som gjorde att fingrarna började röra på sig.
Nu då jag inser vidden av ert arrangemang
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 10:42Karin; Bra inlägg!
Karin; Bra inlägg!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 13:39Karin for president!
Karin for president!