Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 13:53Vive la différence. (t+)
Vive la différence. (t+)
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 17:43Jag känner igen mig i Karins resonemang helt. jag ogillar "kvinnor kan" grejen.
Pendeln står dock inte på jämlikhet just nu runtom i världen. Och speciellt inte på den plats dit vi riktar insatsen.
Jag kan tänka i bland att pendeln behöver få schvung fr
Jag känner igen mig i Karins resonemang helt. jag ogillar "kvinnor kan" grejen.
Pendeln står dock inte på jämlikhet just nu runtom i världen. Och speciellt inte på den plats dit vi riktar insatsen.
Jag kan tänka i bland att pendeln behöver få schvung fr
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 17:58och Karin du gnäller ju inte! Vi tycker ju i princip samma sak för sjuttsingen!
och Karin du gnäller ju inte! Vi tycker ju i princip samma sak för sjuttsingen!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 18:17Jag tycker inte heller du gnäller Karin. Jag tycker du har alldeles rätt. Samtidigt kan jag tycka att det finns flera "rätta" sätt att tänka här (av vilket jag, för protokollets skull, fortfarande tycker ditt är det mest rätta). Och pga av de anledningar
Jag tycker inte heller du gnäller Karin. Jag tycker du har alldeles rätt. Samtidigt kan jag tycka att det finns flera "rätta" sätt att tänka här (av vilket jag, för protokollets skull, fortfarande tycker ditt är det mest rätta). Och pga av de anledningar
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 17:22kanske ett lopp för enbart vänsterhänta! Pengarna kan gå till vänsterhänta barn i Etiopien 😉
kanske ett lopp för enbart vänsterhänta! Pengarna kan gå till vänsterhänta barn i Etiopien 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 22:19Conny- ja varför inte ;).
Nu hoppas jag att vi får in en massa pengar till Panzisjukhuset. Min idol Dr Mukwege ska få höra om vårt projekt på måndag via vår kontakt på Panzisjukhuset som jag pratade med på en seg telefonlinje igår.MÄKTIGT I say!
Conny- ja varför inte ;).
Nu hoppas jag att vi får in en massa pengar till Panzisjukhuset. Min idol Dr Mukwege ska få höra om vårt projekt på måndag via vår kontakt på Panzisjukhuset som jag pratade med på en seg telefonlinje igår.
MÄKTIGT I say!
Quote from Funbeat user on 20 January 2012, 09:10Hej på er!
Jag har uppdaterat bloggen med lite mer info om hur själva insamlingen går till. Var och en som springer har möjlighet att samla in hur mycket pengar som helst från sina sponsorer.
http://tjejmarathon.wordpress.com/2012/01/20/det-dar-med-elds
Hej på er!
Jag har uppdaterat bloggen med lite mer info om hur själva insamlingen går till. Var och en som springer har möjlighet att samla in hur mycket pengar som helst från sina sponsorer.
http://tjejmarathon.wordpress.com/2012/01/20/det-dar-med-elds
Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 09:43Här berättar vi mer VARFÖR vi gör detta! och hoppas ni vill bidra till insamlingen. Om du har ett företag och vill marknadsföra det på vår sida- hör av er!
Här berättar vi mer VARFÖR vi gör detta! och hoppas ni vill bidra till insamlingen. Om du har ett företag och vill marknadsföra det på vår sida- hör av er!
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 15:09http://tjejmarathon.wordpress.com/2012/01/22/this-is-why-we-do-it/
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 17:03Trimtex fixar våra snygga pannband! Tackarrrrrrrrr
Trimtex fixar våra snygga pannband! Tackarrrrrrrrr