Quote from Guest on 31 August 2008, 17:14Den ännu inte officiella tiden blev 59.19, vilket är långsammare än vad jag hade hoppats men ändå snabbare än förra året så jag är nöjd, framförallt med tanke på att det kändes som att det var mycket mer tjejer i år!
Den ännu inte officiella tiden blev 59.19, vilket är långsammare än vad jag hade hoppats men ändå snabbare än förra året så jag är nöjd, framförallt med tanke på att det kändes som att det var mycket mer tjejer i år!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:2450:53. Är nöjd, trots att målet var sub 50. Det var trängre i grupp ett än det var sist jag var med.
50:53. Är nöjd, trots att målet var sub 50. Det var trängre i grupp ett än det var sist jag var med.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:481.03 blev det. Hade tänkt mig runt 58min, iallafall under timmen, så jag är ganska missnöjd :-(. Sprang i grupp 3 och det var sjukt mycket folk. Gick inte att röra sig. Har aldrig sprungit tjtjmilen förut och jag vet inte om jag är så sugen på att göra de
1.03 blev det. Hade tänkt mig runt 58min, iallafall under timmen, så jag är ganska missnöjd :-(. Sprang i grupp 3 och det var sjukt mycket folk. Gick inte att röra sig. Har aldrig sprungit tjtjmilen förut och jag vet inte om jag är så sugen på att göra de
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:50Tyvärr stämmer inte tidsangivelserna för de olika grupperna alls.
Tyvärr stämmer inte tidsangivelserna för de olika grupperna alls.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:501:05:28 blev det. Svårt att kunna springa i mitt önskade tempo då det var så många som sprang och det var svårt att ta sig förbi. Kanske var jag inte lika beslutsam som förra året. Nöjd är jag men....
Vilka hjältar det fanns som sprang; ryggskador, överv
1:05:28 blev det. Svårt att kunna springa i mitt önskade tempo då det var så många som sprang och det var svårt att ta sig förbi. Kanske var jag inte lika beslutsam som förra året. Nöjd är jag men....
Vilka hjältar det fanns som sprang; ryggskador, överv
Quote from Björn Eklund on 31 August 2008, 17:51Sprang på 60,25.. himla skit, hade jag sprungit 26 sek snabbare hade jag varit under timman.. men men.. förra året sprang jag på 65 min, så det är ju förbättring på 5 min 🙂
Sprang på 60,25.. himla skit, hade jag sprungit 26 sek snabbare hade jag varit under timman.. men men.. förra året sprang jag på 65 min, så det är ju förbättring på 5 min 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 17:59PB på 69:14.
Nöjd.
supernöjd.
Träffade en massa trevliga funbeatare IRL.
(H)
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b895e0b1123f4abc9dc66bcc0fb374cc.jpg&Size=
PB på 69:14.
Nöjd.
supernöjd.
Träffade en massa trevliga funbeatare IRL.
(H)
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b895e0b1123f4abc9dc66bcc0fb374cc.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:04ca 25 min från pers. 70 min. Nöjd ändå. Nu KAN det ju bara gå framåt (H)
ca 25 min från pers. 70 min. Nöjd ändå. Nu KAN det ju bara gå framåt (H)
Quote from Magnus Gelang on 31 August 2008, 18:05Och jag är full av beundran av alla som ens tänker tanken att ta sig runt 😀 Jättebra jobbat allihopa oavsett om ni gjorde det på under timman eller inte (t+)
Och jag är full av beundran av alla som ens tänker tanken att ta sig runt 😀 Jättebra jobbat allihopa oavsett om ni gjorde det på under timman eller inte (t+)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:0953:02 fick jag. Är nöjd trots att det är en bra bit från min kapacitet på milen. 🙂 Håller med om att det bitvis var trångt och svårt att få flyt i löpningen. Värst var knäppgökarna som kom ruschande förbi i värsta sprintstil bara för att sekunden senare
53:02 fick jag. Är nöjd trots att det är en bra bit från min kapacitet på milen. 🙂 Håller med om att det bitvis var trångt och svårt att få flyt i löpningen. Värst var knäppgökarna som kom ruschande förbi i värsta sprintstil bara för att sekunden senare