Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 17:52Nej.
Nej.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:17Ok
Ok
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 20:22Japp - det funkade ju! 😀 😉
Japp - det funkade ju! 😀 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 21:30Fast jag ska nog uppdatera avataren snart, tänkt göra det i en evighet ...
Fast jag ska nog uppdatera avataren snart, tänkt göra det i en evighet ...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:38jag ska göra som du fia lotta å köra med mantran. (H) kan redan börja i hallen tror jag.... (ska nog lära mig av min 6åriga dotter som glassar sig framför spegeln dagarna i ända och säger... mamma, jag är så snygg visst mamma....visst e jag snygg....) ha
jag ska göra som du fia lotta å köra med mantran. (H) kan redan börja i hallen tror jag.... (ska nog lära mig av min 6åriga dotter som glassar sig framför spegeln dagarna i ända och säger... mamma, jag är så snygg visst mamma....visst e jag snygg....) ha
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 00:49jupp, det var jag!.. alltså 7287 (#)
ursäkta att jag inte svarat, men har haft lite fullt upp med svampplockning och rensning sen förra helgen..
nu har en vecka gått och jag har äntligen! sluppit muskelvärken i låren och vaderna.. jag var verkligen uruse
jupp, det var jag!.. alltså 7287 (#)
ursäkta att jag inte svarat, men har haft lite fullt upp med svampplockning och rensning sen förra helgen..
nu har en vecka gått och jag har äntligen! sluppit muskelvärken i låren och vaderna.. jag var verkligen uruse
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 10:56Fniss.
Mantrat Jag är snygg får nog vara för min del.
Håller mig till "lite till, lite till" än så länge.
Och det fungerar ju uppenbarligen.
Men behövde inte det igår, hade personlig påhejare med mig
i Ursviks extremspår.Jag tycker vi är ursnygga alliho
Fniss.
Mantrat Jag är snygg får nog vara för min del.
Håller mig till "lite till, lite till" än så länge.
Och det fungerar ju uppenbarligen.
Men behövde inte det igår, hade personlig påhejare med mig
i Ursviks extremspår.
Jag tycker vi är ursnygga alliho