Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 23:15Näpp, jag också, men tyckte inte riktigt jag hade något att tillägga här.
🙂
Näpp, jag också, men tyckte inte riktigt jag hade något att tillägga här.
🙂
Quote from Bjarne Lewin on 6 September 2008, 01:06E ni fortfarande vakna! Eller är det bara jag som är vaken nu...
Jag var plikttrogen 23.30 och så får vi förhoppningsvis en lugn natt 😉Ni är förresten jättefina allihopa!
E ni fortfarande vakna! Eller är det bara jag som är vaken nu...
Jag var plikttrogen 23.30 och så får vi förhoppningsvis en lugn natt 😉
Ni är förresten jättefina allihopa!
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:03GRATTIS till alla tjejer som har sprungit tjejmilen, bra jobbat(t+):-)/ Maire L
GRATTIS till alla tjejer som har sprungit tjejmilen, bra jobbat(t+):-)/ Maire L
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 23:12niger vackert...tack tack...
det e nog mer att jag inte e van å se mig i sånna kläder. tur att ni inte har sett blid på när man kom till mål... högröd som en tomat men ACK...stolt som en tupp... denna soffpotatis har fått fötter.....hahahhahaha
niger vackert...tack tack...
det e nog mer att jag inte e van å se mig i sånna kläder. tur att ni inte har sett blid på när man kom till mål... högröd som en tomat men ACK...stolt som en tupp... denna soffpotatis har fått fötter.....hahahhahaha
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:32Bilden på när JAG sprang i mål min första Tjejmil kan man skrämma barn med! Jag ser medvetslös ut eller ngt, absolut inte ngn reklam för det härliga med löpning!
Men har man kämpat sig i mål efter 10 km, då har man rätt att se lite tagen ut (t+)
Bilden på när JAG sprang i mål min första Tjejmil kan man skrämma barn med! Jag ser medvetslös ut eller ngt, absolut inte ngn reklam för det härliga med löpning!
Men har man kämpat sig i mål efter 10 km, då har man rätt att se lite tagen ut (t+)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:46Nej löpning och fåfänga är icke förenligt! 😀 I alla fall inte medan löpningen pågår....
Nej löpning och fåfänga är icke förenligt! 😀 I alla fall inte medan löpningen pågår....
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:56Ta ut sig är snyggt!
Ta ut sig är snyggt!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:08Snyggt? när man kör på och spyr.
Snyggt? när man kör på och spyr.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:11David: Damer vomerar - vi spyr inte. Eller möjligen kastar upp. 🙂
Tack för övrigt för att det finns någon som tycker det är snyggt "att ta ut sig". Ska tänka på det när jag nu drar iväg och springer snabbdistans. "Fy fan vad snygg jag är nu!!!!" 😀
David: Damer vomerar - vi spyr inte. Eller möjligen kastar upp. 🙂
Tack för övrigt för att det finns någon som tycker det är snyggt "att ta ut sig". Ska tänka på det när jag nu drar iväg och springer snabbdistans. "Fy fan vad snygg jag är nu!!!!" 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:11Japp, motsatsen är osnyggt. Hur fint det än är.
Japp, motsatsen är osnyggt. Hur fint det än är.