Quote from Bjarne Lewin on 4 September 2008, 09:35Men vem är vem??? Jag vågar ju bara gissa på 2 och inte ens på dem vågar jag gissa högt!
Men vem är vem??? Jag vågar ju bara gissa på 2 och inte ens på dem vågar jag gissa högt!
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 10:46Jag är 7353. Andra får berätta själva (om dom vill....)
Jag är 7353. Andra får berätta själva (om dom vill....)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 11:364994 🙂
4994 🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 11:44Jag är utan nummerlapp längst till vänster i bild.
Tröjan byttes ut till mitt favvolinne.
Jag är utan nummerlapp längst till vänster i bild.
Tröjan byttes ut till mitt favvolinne.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:35Solskärmen är min - & rosa funbeat tröja.
Solskärmen är min - & rosa funbeat tröja.
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 12:47Jag står längst bak utan keps och ingen nummerlapp synlig...=)
Jag står längst bak utan keps och ingen nummerlapp synlig...=)
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 18:10Dumma buss som aldrig kom 🙁 Hade den bara kommit hade jag ju också träffat er alla!
Dumma buss som aldrig kom 🙁 Hade den bara kommit hade jag ju också träffat er alla!
Quote from Olof Robertson on 4 September 2008, 19:25Jag är också ledsen för att jag missade er 🙁 Hade vi inte precis missat en tunnelbana så hade vi hunnit. Men hoppas kommer fler chanser, om inte förr så nästa år 😉
Jag är också ledsen för att jag missade er 🙁 Hade vi inte precis missat en tunnelbana så hade vi hunnit. Men hoppas kommer fler chanser, om inte förr så nästa år 😉
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 00:0357 min 17 sek
SJUKT BRA!!
PB
Så stolt och så glad, så glad!! Överraskad:-)Hade målet att göra bättre tid (71min) än förra året (OM nu knäna skulle hålla hela rundan). Men hade jag fått fantisera så tror jag jag drömde om 59:59.
Detta känns inte sant.
57 min 17 sek
SJUKT BRA!!
PB
Så stolt och så glad, så glad!! Överraskad:-)
Hade målet att göra bättre tid (71min) än förra året (OM nu knäna skulle hålla hela rundan). Men hade jag fått fantisera så tror jag jag drömde om 59:59.
Detta känns inte sant.
Quote from Olof Robertson on 5 September 2008, 08:04Men guuuuuud Kristina! Vilken härlig tid! GRATTIS (L)
Men guuuuuud Kristina! Vilken härlig tid! GRATTIS (L)