Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:28Jättebra gjort Sofie!!
Jättebra gjort Sofie!!
Quote from ellen olsson on 2 September 2008, 18:53Starkt jobbat, Sofie!
Starkt jobbat, Sofie!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 18:56Det var stark Sofie! Lycka till med nya målet!
Det var stark Sofie! Lycka till med nya målet!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:00Starkt jobbat Sofie (t+)
och lycka till med träningen.
Starkt jobbat Sofie (t+)
och lycka till med träningen.
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:21TUSEN TACK !!! Alla som stöttar!
TUSEN TACK !!! Alla som stöttar!
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:34Jag är grymt imponerad, Sofie! Bragd är det absolut 🙂
Jag är grymt imponerad, Sofie! Bragd är det absolut 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:48Super Sofie!
& alla andra med, grattis till oss!Plingade iväg anmälan till nästa år nu på eftermiddagen, mål 55-57 minuter nästa år 😉
Super Sofie!
& alla andra med, grattis till oss!
Plingade iväg anmälan till nästa år nu på eftermiddagen, mål 55-57 minuter nästa år 😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 20:56Starkt jobbat av en stark kvinna Sofie!!! Fortsätt kämpa...
Nu har jag också amnält mig till 2009:års tjejmil...(H:)
I loved it (t+)
Och detta är mycket tack vare alla underbara tjejer/kvinnor/damer/tanter tja, kalla det vad ni vill som deltog på ett el
Starkt jobbat av en stark kvinna Sofie!!! Fortsätt kämpa...
Nu har jag också amnält mig till 2009:års tjejmil...(H:)
I loved it (t+)
Och detta är mycket tack vare alla underbara tjejer/kvinnor/damer/tanter tja, kalla det vad ni vill som deltog på ett el
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 21:06Ja damen i stugan såg jag 🙂 men också bagladyn som samlade burkar utmed banan ...
Ja damen i stugan såg jag 🙂 men också bagladyn som samlade burkar utmed banan ...
Quote from Funbeat user on 4 September 2008, 09:33Här kommer två bidrag från mig - bildbevis på "FunBeat Girlpower" 😀
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/tjej1.gif
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/tjej2.gif
Här kommer två bidrag från mig - bildbevis på "FunBeat Girlpower" 😀
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/tjej1.gif
bild:i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/tjej2.gif