Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 10:33Jag sprang också min första Tjejmil igår. I våras trodde jag nog inte att jag skulle kunna klara en mil, men det gick ju! Var riktigt nervös hela veckan innan. För om jag skulle orka.. Jag tog mig i mål och är nöjd med tiden, 78 min blev det. Nu har jag n
Jag sprang också min första Tjejmil igår. I våras trodde jag nog inte att jag skulle kunna klara en mil, men det gick ju! Var riktigt nervös hela veckan innan. För om jag skulle orka.. Jag tog mig i mål och är nöjd med tiden, 78 min blev det. Nu har jag n
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 11:41Grattis alla goa löpare(H)(V)
Grattis alla goa löpare(H)(V)
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 11:45Förresten, undrar vem det var i svart funbeattröja och halvkort mörkt lockigt hår jag hejade på när jag sprang förbi vid första vattenhålet.
Du var så koncentrerad att du varken såg eller hörde.Pia
Förresten, undrar vem det var i svart funbeattröja och halvkort mörkt lockigt hår jag hejade på när jag sprang förbi vid första vattenhålet.
Du var så koncentrerad att du varken såg eller hörde.
Pia
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 13:27pia - om hon blev omsprungen lär hon aldrig ge sig till känna ändå, eller 😉
pia - om hon blev omsprungen lär hon aldrig ge sig till känna ändå, eller 😉
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 13:35AT, nej det är ju sant.
Om hon inte gör det direkt till mig då...
Hoppas det, jag är jättenyfiken!Men hon sprang säkert om mig senare.
Jag hade en egen liten flaska i handen,
stannade inte vid någon vätskekontroll alls.
Så det är ju lätt för mig att sp
AT, nej det är ju sant.
Om hon inte gör det direkt till mig då...
Hoppas det, jag är jättenyfiken!
Men hon sprang säkert om mig senare.
Jag hade en egen liten flaska i handen,
stannade inte vid någon vätskekontroll alls.
Så det är ju lätt för mig att sp
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 13:38bra trick! man ska ta alla chanser 🙂
bra trick! man ska ta alla chanser 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 13:49Fia-Lotta, vad har Du för klocka, lät väldigt intressant:D?
Fia-Lotta, vad har Du för klocka, lät väldigt intressant:D?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 13:53Det var Olle!
Det var Olle!
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 14:03Jag har en Polar RS 200 med fotpod och den har då hittills varit ruggigt exakt för att vara en fotpod....
Jag har en Polar RS 200 med fotpod och den har då hittills varit ruggigt exakt för att vara en fotpod....
Quote from Johan Lindh on 1 September 2008, 14:31Jag har en likadan klocka som också visade 10,6 km. Däremot är jag tveksam till att den är exakt i vanliga fall. Jag ville använda tjejmilen för att kalibrera den.....
Jag har en likadan klocka som också visade 10,6 km. Däremot är jag tveksam till att den är exakt i vanliga fall. Jag ville använda tjejmilen för att kalibrera den.....