Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:1348:58! = personligt rekord
48:58! = personligt rekord
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:18Grattis Sofia (hv)
Grattis Sofia (hv)
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:19Jag hoppas slippa håll nästa år! Det förstör ju allt!!
Men 69 min ska man väll vara rätt nöjd med ändå för att vara första gången?!Jag brukar visa hänsyn men vid ett tillfälle var det två som GICK på vänster sida och ja, en hel radda med gående så put
Jag hoppas slippa håll nästa år! Det förstör ju allt!!
Men 69 min ska man väll vara rätt nöjd med ändå för att vara första gången?!
Jag brukar visa hänsyn men vid ett tillfälle var det två som GICK på vänster sida och ja, en hel radda med gående så put
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:26Min klocka sa förresten att jag sprungit 10,6 km och den brukar stämma på ett par meter när på milen. Kan det verkligen vara så att man kryssade SÅ mycket?? Jag tyckte det var lite konstigt faktiskt för jag höll koll på min fart och varje gång jag tittade
Min klocka sa förresten att jag sprungit 10,6 km och den brukar stämma på ett par meter när på milen. Kan det verkligen vara så att man kryssade SÅ mycket?? Jag tyckte det var lite konstigt faktiskt för jag höll koll på min fart och varje gång jag tittade
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:26Sprang in på 69 min, fast då ska jag erkänna att jag inte pressade hela vägen. Det kändes inte som rätt dag att göra det, så då gjorde jag inte det. Istället hittade jag några trevliga ryggar att tassa bakom och när de sackade bytte jag till en snabbare r
Sprang in på 69 min, fast då ska jag erkänna att jag inte pressade hela vägen. Det kändes inte som rätt dag att göra det, så då gjorde jag inte det. Istället hittade jag några trevliga ryggar att tassa bakom och när de sackade bytte jag till en snabbare r
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:27Trots en bråkig hälsena och i princip ingen ordentlig träning alls den senaste månaden lyckades jag ta mig runt på strax under 73 minuter så jag är nöjd. :-)Var min första tjejmil och det var roligare än väntat. Härligt att se så mycket folk som kämpade!
Trots en bråkig hälsena och i princip ingen ordentlig träning alls den senaste månaden lyckades jag ta mig runt på strax under 73 minuter så jag är nöjd. :-)Var min första tjejmil och det var roligare än väntat. Härligt att se så mycket folk som kämpade!
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 18:32Startade i grupp 2 och fick tiden 52.15. Var så förvånad över hur lätt det var att springa. Inget kryssande alls för min del. Alla verkade hålla ungefär samma tempo vilket förvånade mig.
Kan det ha varit sådan stor skillnad mellan grupperna?Mindre rolig
Startade i grupp 2 och fick tiden 52.15. Var så förvånad över hur lätt det var att springa. Inget kryssande alls för min del. Alla verkade hålla ungefär samma tempo vilket förvånade mig.
Kan det ha varit sådan stor skillnad mellan grupperna?
Mindre rolig
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:241.04.35
vilket är pers med drygt tre minuter på milen 🙂
så jag är supernöjd. Målet var 1.05 så det grejade jag ju.
1.04.35
vilket är pers med drygt tre minuter på milen 🙂
så jag är supernöjd. Målet var 1.05 så det grejade jag ju.
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:32Sprang på 50:16. Får vara nöjd med det då jag hostat i 4 veckor. I går var första dagen som jag inte kände mig risig. Hade satsat på 48-49 men för vara jättenöjd ändå. De första 2 km kändes ganska lätta, sedan var jag nära att bli fälld i en kurva och kom
Sprang på 50:16. Får vara nöjd med det då jag hostat i 4 veckor. I går var första dagen som jag inte kände mig risig. Hade satsat på 48-49 men för vara jättenöjd ändå. De första 2 km kändes ganska lätta, sedan var jag nära att bli fälld i en kurva och kom
Quote from Funbeat user on 31 August 2008, 19:35Min första tjejmil är nu avklarad 😀 *Så stolt*
Jag fick håll efter första vätskekontrollen och fick gå en bra bit.
Min tid blev tillsist 83minuter!! Helt nöjd. Mitt mål var att komma under 90minuter.
Nästa mål är under 70minuter!!!! Får se när det blir.
Min första tjejmil är nu avklarad 😀 *Så stolt*
Jag fick håll efter första vätskekontrollen och fick gå en bra bit.
Min tid blev tillsist 83minuter!! Helt nöjd. Mitt mål var att komma under 90minuter.
Nästa mål är under 70minuter!!!! Får se när det blir.