Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTjejmilen - så gick det....
You need to log in to create posts and topics.

66:34 = personbästa!! Och det trots att jag bara har 5-6 löprundor i vår/sommar. Sjukt nöjd! Tyckte det gick rätt bra att kryssa sig fram, det var inte så farligt, värre förra året tyckte jag nog allt! Startade i startgrupp 5. Tycker det var rörigt runt s

Personligt rekord för mig med 55:58.
Hade kunnat starta i grupp ett men då min dotter ville ha sällskap blev det grupp 3.
Tyckte också det tog längre tid att trassla sig igång i år.
Stod i samma grupp i fjol. Men vädret var perfekt för mig i alla fall

sprang min första mil överhuvudtaget idag, och fick tiden 1 timme 12 min och 49 sek.. jag e supernöjd!.. fan vad glad jag är.. jag hade turen att ha en kompis som sprungit 3 ggn tidigare som följde mig och peppade..
när jag sprungit 3 km blev det kisspau

Så jäkla kul
PB på 56:04 🙂
Jag är supernöjd
Jag startade i startgrupp 6 och tyckte dom flesta skötte sig ganska bra. Gående till höger och springare till vänster.
Jag anmäler mig till 2009 års tjejmil på direkten.

Första tjejmilen avklarad med definitivt inte den sista....(H:)
Jag kom i mål på 71:58 och det är jag nöjd över!!
Och nu kan det ju bara bli bättre!!!!

Tack för trevligt sällskap alla FB tjejer vid C-stolpen och tack Halle för sällskap i startfållan...:D

*måste hamna rätt med inlägget , blev dubblaposter*
hejsan hoppsan. Humöret e på topp. Jag fick PB på milen på 1:13. Dock inkluderat "nöd(ig)kris" och en massa hoppande mellan alla gående människor. Tur nog grabbade Therese (vinkar ) tag i mig och drog fr

GRATTIS alla tjejer! Bra jobbat med eller utan rekord (V)

Jag kom in på 1.02 ungefär på tjejmilen. Är nöjd i och med att det var så mycket folk och jag hamnade mycket långt bak i min startgrupp. Grupp 4. Jag ville verkligen komma under 60, men insåg snabbt att jag förlorade för många minuter i början för att kun

"Fia-Lotta: Du var inte på Olearys centralen ikväll? Såg en som liknade dig men trodde inte det var du så jag chansade inte."

Jenny: Nej, det var inte jag. 🙂

Jag är också helt nöjd, hade tänkt gå runt efter som träningen inte varit så bra. Men joggade nästan hela rundan det blev 87 min.