Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:17Fia: Vomerar ni då från vommen eller löpmagen?
Fia: Vomerar ni då från vommen eller löpmagen?
Quote from Eric Jacobsson on 7 September 2008, 12:23jag har hittills aldrig spytt som följd av ett hårt träningspass, men ser fram emot upplevelsen 😉
jag har hittills aldrig spytt som följd av ett hårt träningspass, men ser fram emot upplevelsen 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:25Fia - Rätt tänk! Och så är det.
Fia - Rätt tänk! Och så är det.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:28Fny - Upprepa passet direkt efter eller öka på det så får du till det.
Fny - Upprepa passet direkt efter eller öka på det så får du till det.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:31Det är bara att ta i så man spyr.
Har man inte gjort det så vet man inte hur mycket man kan ta i.
Det är bara att ta i så man spyr.
Har man inte gjort det så vet man inte hur mycket man kan ta i.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 15:27Tack Andreas, det hjälpte! 😀 Jag har precis lyckats hålla 4:45-tempo i 5 km på raken (tidigare rekord 4 km). Mumlade mantrat "jag är snygg, jag är snygg, jag ÄR snygg" i takt med mina trummande fossingar (t+)
Tack Andreas, det hjälpte! 😀 Jag har precis lyckats hålla 4:45-tempo i 5 km på raken (tidigare rekord 4 km). Mumlade mantrat "jag är snygg, jag är snygg, jag ÄR snygg" i takt med mina trummande fossingar (t+)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 15:48Snyggt!
Snyggt!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:00Tack! 🙂
Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:42Så ska det låta!
Faktum är att min far tyckte den "hemska" bilden är jättebra, att man riktigt ser hur jag ansträngt mig (H)
Så ska det låta!
Faktum är att min far tyckte den "hemska" bilden är jättebra, att man riktigt ser hur jag ansträngt mig (H)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 17:03Lägg ut den istället för katt-loken.
Lägg ut den istället för katt-loken.