Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:05Peruk är overkill. Läs min tävlingsberättelse så får ni en del tips: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10273573
Peruk är overkill. Läs min tävlingsberättelse så får ni en del tips: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10273573
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:07Johanna, varför "Ingrid" förresten? Det är väl inte Ingrid Kristiansen vi talar om?
Johanna, varför "Ingrid" förresten? Det är väl inte Ingrid Kristiansen vi talar om?
Quote from Susan Hartley on 6 September 2010, 08:08Om jag säger att det är Ingrid Kristiansen vi talar om, blir du glad då? 🙂
Eller så råkade det bara motsvara min mentala bild av hur en typisk "Ingrid" ser ut.
Om jag säger att det är Ingrid Kristiansen vi talar om, blir du glad då? 🙂
Eller så råkade det bara motsvara min mentala bild av hur en typisk "Ingrid" ser ut.
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 08:51Jag har haft problem med min rygg pga bäckenet varit snett, så jag har joggingförbud och order om att ta det lugnt. Gick runt på 1:35:51 så vet inte hur väl jag följde de förhållningsordrarna ;). Min kvartettmedlemmar tyckte visst att vi skulle ställa upp
Jag har haft problem med min rygg pga bäckenet varit snett, så jag har joggingförbud och order om att ta det lugnt. Gick runt på 1:35:51 så vet inte hur väl jag följde de förhållningsordrarna ;). Min kvartettmedlemmar tyckte visst att vi skulle ställa upp
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 09:16Jag startade i grupp tre
och efter en km sprang jag om en tjej som gick i jeans och högklackade skor!!!
Jag startade i grupp tre
och efter en km sprang jag om en tjej som gick i jeans och högklackade skor!!!
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 09:29Jag startade också i grupp 3 - fruktansvärt trångt .....:-(
Jag startade också i grupp 3 - fruktansvärt trångt .....:-(
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:20Tetete, Ingrid Bergman så klart!
Hade också ett sjå med väskan, tycker verkligen de kunde haft lappar som delades ut med nummerlappen ... Jag vet det kostar, men det hade varit å så smidigt!
Hörde ingen som bråkade med väskinlämningen, men jo de verkade h
Tetete, Ingrid Bergman så klart!
Hade också ett sjå med väskan, tycker verkligen de kunde haft lappar som delades ut med nummerlappen ... Jag vet det kostar, men det hade varit å så smidigt!
Hörde ingen som bråkade med väskinlämningen, men jo de verkade h
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 10:49Jag stod inte själv i grupp 2, men min mamma gjorde det och såg löpare som inte hade tidtagning bli tillsagda av funktionärer att byta startgrupp, men de ignorerade det bara. Jag tror att det hade hjälpt om det hade funnits fler vuxna funktionärer, det ka
Jag stod inte själv i grupp 2, men min mamma gjorde det och såg löpare som inte hade tidtagning bli tillsagda av funktionärer att byta startgrupp, men de ignorerade det bara. Jag tror att det hade hjälpt om det hade funnits fler vuxna funktionärer, det ka
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 11:01Jag tror att det vore bra med någon form av återkoppling mellan startgrupp och sluttid. Detta fungerar förstås bara för dem som har tidtagning. Jag tror att det kan höja upp moralen att faktiskt välja en realistisk starttid utan alltför mycket pekpinnar (
Jag tror att det vore bra med någon form av återkoppling mellan startgrupp och sluttid. Detta fungerar förstås bara för dem som har tidtagning. Jag tror att det kan höja upp moralen att faktiskt välja en realistisk starttid utan alltför mycket pekpinnar (
Quote from Funbeat user on 6 September 2010, 11:15De kunde ju lotta ut startplatser eller något bland dem som startat i rätt grupp och kommit i mål på den tid de gissat. Det borde väl locka fler att ställa sig rätt?
De kunde ju lotta ut startplatser eller något bland dem som startat i rätt grupp och kommit i mål på den tid de gissat. Det borde väl locka fler att ställa sig rätt?