Quote from Lotta Lindström on 5 September 2010, 17:25Vi som startade i grupp 7 hade hur mycket plats som helst att springa/gå/lufsa på 😉
Är supernöjd med mina 1:26. För första gången någonsin har jag sprungit en mil (förutom några minuters gång pga knäont). :D:D:D:D
Vi som startade i grupp 7 hade hur mycket plats som helst att springa/gå/lufsa på 😉
Är supernöjd med mina 1:26. För första gången någonsin har jag sprungit en mil (förutom några minuters gång pga knäont). :D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 18:22Johanna, du är möjligtvis inte aktiv på ett visst hästforum som börjar på B, på icke-hästsnack-delen? I så fall är jag skribenten efter dig i tråden där om Tjejmilen 😉 Vi hade rätt lika tid så det kan nog vara så att vi var ungefär samtidigt vid väskuthä
Johanna, du är möjligtvis inte aktiv på ett visst hästforum som börjar på B, på icke-hästsnack-delen? I så fall är jag skribenten efter dig i tråden där om Tjejmilen 😉 Vi hade rätt lika tid så det kan nog vara så att vi var ungefär samtidigt vid väskuthä
Quote from Susan Hartley on 5 September 2010, 18:42Karin: Det stämmer bra det! 😀
Karin: Det stämmer bra det! 😀
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 19:48Min först tjejmil samt första milen (!)
Va kul det va!
Super nöjd med vädret, min tid...Fast var det nån mer som såg rådjursungen som hade brutit benet?
Min först tjejmil samt första milen (!)
Va kul det va!
Super nöjd med vädret, min tid...
Fast var det nån mer som såg rådjursungen som hade brutit benet?
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 21:09Nej jag såg inget stackars rådjur. Hoppas någon tar hand om den.
Jag spanade efter kändisar. Det skulle ju vara med ett antal i tävlingen. Jag såg ingen av dem men jag såg Carl-Jan Granqvist utmed Djurgårdsbrunnsviken strax före 9 km-markeringen. Någon a
Nej jag såg inget stackars rådjur. Hoppas någon tar hand om den.
Jag spanade efter kändisar. Det skulle ju vara med ett antal i tävlingen. Jag såg ingen av dem men jag såg Carl-Jan Granqvist utmed Djurgårdsbrunnsviken strax före 9 km-markeringen. Någon a
Quote from Lotta Lindström on 5 September 2010, 21:21Ulf Adelsohn stod och hejade straxt efter vattenhålet vid 7km.
Ulf Adelsohn stod och hejade straxt efter vattenhålet vid 7km.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 22:00Förlåt om jag blir lite gnällig, men VARFÖR måste man starta i de främsta startgrupperna när man ändå tänker gå?? Helt ok om man faller igenom och inte orkar som man trodde, men de som går efter mindre än en kilometer kan väl rimligen inte ha trott att de
Förlåt om jag blir lite gnällig, men VARFÖR måste man starta i de främsta startgrupperna när man ändå tänker gå?? Helt ok om man faller igenom och inte orkar som man trodde, men de som går efter mindre än en kilometer kan väl rimligen inte ha trott att de
Quote from Susan Hartley on 5 September 2010, 22:00Jag såg Carolina Gynning springa i mål när jag stod och försökte fotografera en kompis som gick i mål ungefär samtidigt.
Tummen upp förresten för ditt feminina alter ego. 😀 Fast jag tycker mer att du ser ut som en "Ingrid" än en "Mikaela".
Jag såg Carolina Gynning springa i mål när jag stod och försökte fotografera en kompis som gick i mål ungefär samtidigt.
Tummen upp förresten för ditt feminina alter ego. 😀 Fast jag tycker mer att du ser ut som en "Ingrid" än en "Mikaela".
Quote from Susan Hartley on 5 September 2010, 22:01Ingela: Det kanske blir skillnad nästa år då Tjejmilen kommer gå av stapeln en lördag istället.
Ingela: Det kanske blir skillnad nästa år då Tjejmilen kommer gå av stapeln en lördag istället.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 23:03Mikaela..du är just nu förebild nr 1 till våra grabbar..kan du så kan dom hoppas jag.
Perukprojekt Tjejmilen 2011 påbörjad.
Tack!
Mikaela..du är just nu förebild nr 1 till våra grabbar..kan du så kan dom hoppas jag.
Perukprojekt Tjejmilen 2011 påbörjad.
Tack!