Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarTjejmilen 2010
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker de skulle ha två seedade grupper, en ren elit och sedan en grupp för de som springer på ja upp till 58 eller 59, och där släpps ingen in som inte har meriter, _sedan_ en grupp för bara tidtagning I och en för bara tidtagning II.
Dessutom fullv

Hur menar du med "ren elit", Lingling? En grupp för den rena eliten finns ju faktiskt, ca 50 stycken som står i ett eget led framför startgrupp ett. Eller menar du att den rena elitgruppen ska vara större en så?

Jag tycker själv att startgrupp ett är all

Stackars dem då som springer mellan 48 och 49 minuter...

Jag håller med Eva om att startgrupp 1 borde delas. Det var väldigt frustrerande att stå i bakre halvan av startfållan och se horder med människor framför sig som man visste att man snart skulle springa slalom runt (många av dem var f.ö. lätta att känna i

Ingrid Bergman är taget!

I startgrupp 2 upplevde jag ingen trängsel. Men då stod jag också ganska långt fram och sedan sprang i stabil 5:00-fart från start till mål.

Förmodligen är det svårt att undvika trängsel hur man än vrider och vänder på det med s

Jag kommer helt enkelt inte ihåg vad som var gränsen för att starta i ettan. Eller hur många de är. Vad jag tänkte är att de som startar i första startledet och första gruppen - ja hur det ser ut där vet jag inget om men den kanske behöver delas också, me

Jag håller med om att det behövs fler seedade grupper för att det ska gå lite smidigare i starten. Det uppenbart att många som startar i den första startgruppen inte bör starta där, både för deras egen men också för andras skull. De springer alldeles för

Jag missade TV4s sammandrag från Tjejmilen igår kväll. Någon som vet om det går i repris?

Ligger det inte på nätet?

Har inte hittat det när jag sökt på TV4 Play 🙁