Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:06Hej Marie!
Vad tråkigt att du inte kan vara med på Tjejmilen men jag hoppas att vi ses nästa år.
Hej Marie!
Vad tråkigt att du inte kan vara med på Tjejmilen men jag hoppas att vi ses nästa år.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 15:26Hoppas det blir bättre med träningen framöver!
Hoppas det blir bättre med träningen framöver!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:27Någon som vill sälja en biljett till tjejmilen? Jag har en kollega som sååååå gärna vill springa, men hade glömt att anmäla sig.
Någon som vill sälja en biljett till tjejmilen? Jag har en kollega som sååååå gärna vill springa, men hade glömt att anmäla sig.
Quote from Lotta Lindström on 5 September 2010, 09:13Lycka till idag alla! (L)
Lycka till idag alla! (L)
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 09:28Jag önskar också alla som springer lycka till! (V)
Själv får jag lov att avstå pga skada (men vill ändå inte sälja min startplats med tanke på att det inte går att göra ett namnbyte).
Jag önskar också alla som springer lycka till! (V)
Själv får jag lov att avstå pga skada (men vill ändå inte sälja min startplats med tanke på att det inte går att göra ett namnbyte).
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 10:23Lycka till ni som ska springa! (t+)
Lycka till ni som ska springa! (t+)
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 14:33Åh vilket trevligt lopp. Fint väder. Härligt flack bana. Ingen trängsel. Underbara medtävlande. Jag tror jag gjorde årsbästa på milen med 50:20 ca.
Åh vilket trevligt lopp. Fint väder. Härligt flack bana. Ingen trängsel. Underbara medtävlande. Jag tror jag gjorde årsbästa på milen med 50:20 ca.
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 16:08Vilket fint väder vi fick! Varmt och soligt, jätteskönt! Det blev mycket sicksackande och gasellhopp i sidled under första 1-2 kilometrarna men jag hoppas att folk inte blev alltför sura på mig. Jag fastnade i den jättelånga kön till väskinlämningen och k
Vilket fint väder vi fick! Varmt och soligt, jätteskönt! Det blev mycket sicksackande och gasellhopp i sidled under första 1-2 kilometrarna men jag hoppas att folk inte blev alltför sura på mig. Jag fastnade i den jättelånga kön till väskinlämningen och k
Quote from Funbeat user on 5 September 2010, 16:17Jag håller med Karin om väskinlämningen.
Tycker också att det hade varit bra om det hade stått nånstans i infobladet att man kunde skriva sitt startnummer på en påse. Jag hade gjort det innan så jag trängde mig lite (förlåt!) p.g.a tidsbrist och langade
Jag håller med Karin om väskinlämningen.
Tycker också att det hade varit bra om det hade stått nånstans i infobladet att man kunde skriva sitt startnummer på en påse. Jag hade gjort det innan så jag trängde mig lite (förlåt!) p.g.a tidsbrist och langade
Quote from Susan Hartley on 5 September 2010, 16:17Karin G: Jag tror att vi stod och skulle hämta ut väskorna samtidigt. Jag tyckte lite synd om tjejerna som fick skäll, de är ju faktiskt bara barn. Lite konstigt däremot att det inte fanns någon vuxen på plats vid väskutlämningen. Vem som helst hade kunna
Karin G: Jag tror att vi stod och skulle hämta ut väskorna samtidigt. Jag tyckte lite synd om tjejerna som fick skäll, de är ju faktiskt bara barn. Lite konstigt däremot att det inte fanns någon vuxen på plats vid väskutlämningen. Vem som helst hade kunna