Quote from Funbeat user on 18 August 2010, 20:52Fast de flesta (om än inte alla) mål missas de sista två kilometrarna snarare än de första på grund av att de första gick för fort än för sakta. 😉
Det är också väldigt lätt att plottra bort dyrbar tid i vätskekontrollen. Greppa - stick - drick. Stå inte
Fast de flesta (om än inte alla) mål missas de sista två kilometrarna snarare än de första på grund av att de första gick för fort än för sakta. 😉
Det är också väldigt lätt att plottra bort dyrbar tid i vätskekontrollen. Greppa - stick - drick. Stå inte
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 06:28Sprang första gången förra året i grupp 3. Eftersom jag inte visste hur det var, ställde jag mig alldeles för sent i toa-kö, missade uppvärmningen och fick springa för att hinna till start. Kom långt bak, mycket folk i fel grupp, gångare och långsamlöpare
Sprang första gången förra året i grupp 3. Eftersom jag inte visste hur det var, ställde jag mig alldeles för sent i toa-kö, missade uppvärmningen och fick springa för att hinna till start. Kom långt bak, mycket folk i fel grupp, gångare och långsamlöpare
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 14:06Ifjol ställde jag mig sanningsenligt i gruppen för 60 min, vilket var en miss! Folk gick direkt från start och ungefär halvvägs sprang jag förbi en kvinna som gick med högklackade skor... Undrar vilken grupp hon startat i!
Tjejmilen är väl inte tänkt att
Ifjol ställde jag mig sanningsenligt i gruppen för 60 min, vilket var en miss! Folk gick direkt från start och ungefär halvvägs sprang jag förbi en kvinna som gick med högklackade skor... Undrar vilken grupp hon startat i!
Tjejmilen är väl inte tänkt att
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 17:18"en kvinna som gick med högklackade skor... Undrar vilken grupp hon startat i!"
Kändisgruppen tror jag ...
"en kvinna som gick med högklackade skor... Undrar vilken grupp hon startat i!"
Kändisgruppen tror jag ...
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 18:37I våras i vårruset startade jag i en av de sista startgrupperna, det var den startgrupp som var rekommenderad för min sluttid. Det verkar inte som om någon annan i den gruppen hade tänkt sig samma sluttid, i princip alla gick. Efter ca 2,5 km sprang jag o
I våras i vårruset startade jag i en av de sista startgrupperna, det var den startgrupp som var rekommenderad för min sluttid. Det verkar inte som om någon annan i den gruppen hade tänkt sig samma sluttid, i princip alla gick. Efter ca 2,5 km sprang jag o
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 19:43Kikar lite i förra årets resultatlista och ser att den som kom på 6000:e plats hade 1:03:24 i mål. År 2008 var motsvarande tid 1:04:07 och år 2007 1:11:04! Eftersom varje startgrupp rymmer 3000 personer så tycker jag att om man siktar på att ta sig runt p
Kikar lite i förra årets resultatlista och ser att den som kom på 6000:e plats hade 1:03:24 i mål. År 2008 var motsvarande tid 1:04:07 och år 2007 1:11:04! Eftersom varje startgrupp rymmer 3000 personer så tycker jag att om man siktar på att ta sig runt p
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 11:36Ja det låter som grupp 2 ... men hur många startade totalt och få se det är 7 startgripper eller (ids inte se efter ....) 21000 deltagare, med eller utan tidtagning.
För på de där 6000 deltagarna med tidtagning så går det ju lika många utan som vi int vet
Ja det låter som grupp 2 ... men hur många startade totalt och få se det är 7 startgripper eller (ids inte se efter ....) 21000 deltagare, med eller utan tidtagning.
För på de där 6000 deltagarna med tidtagning så går det ju lika många utan som vi int vet
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 11:59Det är drygt 26 000 anmälda, både i år och i fjol. Det är ett tak på 28 000. Springer man utan tidtagning så vill man inte tävla, och då kan man lika gärna starta längre bak tycker jag. De två första startgrupperna är f.ö. reserverade för löpare som sprin
Det är drygt 26 000 anmälda, både i år och i fjol. Det är ett tak på 28 000. Springer man utan tidtagning så vill man inte tävla, och då kan man lika gärna starta längre bak tycker jag. De två första startgrupperna är f.ö. reserverade för löpare som sprin
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 12:23OK 13000+ deltagare springer på tid, därav 6000 som springer på under 65 minuter (runda slängare) och 7000 som inte gör det, och så ca 13000 som inte springer på tid, i olika hastigheter ... jag tycker nog som jag skrev att de också de utan tidtagning kun
OK 13000+ deltagare springer på tid, därav 6000 som springer på under 65 minuter (runda slängare) och 7000 som inte gör det, och så ca 13000 som inte springer på tid, i olika hastigheter ... jag tycker nog som jag skrev att de också de utan tidtagning kun
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 12:3456:28
Vad nu det spelar för roll när man måste ha på papper att man sprungit på under 55 för att få starta i första startgrupp.
56:28
Vad nu det spelar för roll när man måste ha på papper att man sprungit på under 55 för att få starta i första startgrupp.