Quote from Fredric Lagerström on 9 September 2008, 13:52...minns vidare att det var vädring och storstädning hemma på fredagarna. Sen såg vi på Baretta kl 21,30.
...minns vidare att det var vädring och storstädning hemma på fredagarna. Sen såg vi på Baretta kl 21,30.
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2008, 15:04En annan fick ju nöja sig med Bröderna Cartwright, Perry Mason o liknande mästerverk!
En annan fick ju nöja sig med Bröderna Cartwright, Perry Mason o liknande mästerverk!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 15:15Det är ju mina program och framför allt High Chapparel.
Jag trodde det Orson Wells och Världarnas krig som var dina?
Det är ju mina program och framför allt High Chapparel.
Jag trodde det Orson Wells och Världarnas krig som var dina?
Quote from Elias Engqvist on 9 September 2008, 15:16Det var ju radio det! Jag lyssnade mest på Radio Nord o Kvällstoppen (eller vad det hette)
Det var ju radio det! Jag lyssnade mest på Radio Nord o Kvällstoppen (eller vad det hette)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 15:22Radio Luxemburg var riktigt bra.
Jagad var också bra.
Radio Luxemburg var riktigt bra.
Jagad var också bra.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 07:58Jag kör med skotorken, har fungerat bra med mina skor i alla fall.
Enkelt och bra. Kostade runt 300:- att införskaffa och helt toppen att ha till både löparskorna och kalla stövlar mm.
Har använt den en hel del faktiskt, men så bor jag på landet och spr
Jag kör med skotorken, har fungerat bra med mina skor i alla fall.
Enkelt och bra. Kostade runt 300:- att införskaffa och helt toppen att ha till både löparskorna och kalla stövlar mm.
Har använt den en hel del faktiskt, men så bor jag på landet och spr