Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 20:53😉
😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 20:54lutar iaf åt att jag måste prova en pinta...
jag som var inställd på en cyklocross med skivbromsar 🙂
lutar iaf åt att jag måste prova en pinta...
jag som var inställd på en cyklocross med skivbromsar 🙂
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 21:18Jag håller med Fia, varför lägga 10 000:- på en cykel när man kan lägga 45 000:-...
Jag håller med Fia, varför lägga 10 000:- på en cykel när man kan lägga 45 000:-...
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 21:20Cadel Evans Canyon lär kosta mer.
Cadel Evans Canyon lär kosta mer.
Quote from Funbeat user on 2 March 2009, 22:16Jag hade gärna lagt 45000 på en cykel, men då hade inte blivit klar med klassikern förra helgen. 😉 Det gäller att prioritera utifrån sina förutsättningar...
Jag hade gärna lagt 45000 på en cykel, men då hade inte blivit klar med klassikern förra helgen. 😉 Det gäller att prioritera utifrån sina förutsättningar...
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 18:15hihi, jo man får ju prioritera. jag prioriterar några tusenlappar på att köpa nytt och okomplicerat istället för tid och eftersökningar efter kapet!
Men jag drömde iaf om den här tråden inatt och kom på att herregud...man kan väl inte cykla racer på gru
hihi, jo man får ju prioritera. jag prioriterar några tusenlappar på att köpa nytt och okomplicerat istället för tid och eftersökningar efter kapet!
Men jag drömde iaf om den här tråden inatt och kom på att herregud...man kan väl inte cykla racer på gru
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 18:32Köp du din cykelcross -- det låter ju som du bestämt dig 😀
Och allvarligt, har du inga tävlingsplaner för vare sig landsväg/cx så funkar ju den som den perfekta kompromissen. Med skivbromsar också som en perfa-pendlare.
Så köp den och ta en bild och lä
Köp du din cykelcross -- det låter ju som du bestämt dig 😀
Och allvarligt, har du inga tävlingsplaner för vare sig landsväg/cx så funkar ju den som den perfekta kompromissen. Med skivbromsar också som en perfa-pendlare.
Så köp den och ta en bild och lä
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 18:42Hmmm? Det finns inga skivbromsar på crosscyklar, då blir det en hybrid. I bästa fall med en vettig geometri.
Hmmm? Det finns inga skivbromsar på crosscyklar, då blir det en hybrid. I bästa fall med en vettig geometri.
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:19Tjolahopp
Har själv spanat på instegsracer det senaste och hade precis bestämt mig för en Pinta på Cykelcity. Sedan hittade jag till Racerdepån i Falköping och förra årets modell av en Bianchi med 105/Ultegra för 10000. Såga att de hade en del Bianchi ne
Tjolahopp
Har själv spanat på instegsracer det senaste och hade precis bestämt mig för en Pinta på Cykelcity. Sedan hittade jag till Racerdepån i Falköping och förra årets modell av en Bianchi med 105/Ultegra för 10000. Såga att de hade en del Bianchi ne
Quote from Funbeat user on 3 March 2009, 21:20Lovar att återkomma med bild när köpet är gjort!!! Så får ni alla sucka åt mig "åååhhh hurkunde hon vara så dum efter alla våra goda råd??" David, jag har då fattat det som att det finns cyclocrosser med skivbromsar och att det är något som skiljer dem åt
Lovar att återkomma med bild när köpet är gjort!!! Så får ni alla sucka åt mig "åååhhh hurkunde hon vara så dum efter alla våra goda råd??" David, jag har då fattat det som att det finns cyclocrosser med skivbromsar och att det är något som skiljer dem åt