Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 13:59Hej har just köpt mig en Nishiki hybrid comp dammodell.. Har inte hunnit mer än hem från affären ännu så jag kan inte uttala mig om hur den är i längde men lätt och trevlig för lilla mig är den ialla fall.
Innan hade jag en hybrid med skivbromsar och dämp
Hej har just köpt mig en Nishiki hybrid comp dammodell.. Har inte hunnit mer än hem från affären ännu så jag kan inte uttala mig om hur den är i längde men lätt och trevlig för lilla mig är den ialla fall.
Innan hade jag en hybrid med skivbromsar och dämp
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 07:18Nu är hon iaf köpt. En Bianchi She blev det. Hittills varit ute två gånger, 8 mil totalt.
Tack för hjälpen!
Nu är hon iaf köpt. En Bianchi She blev det. Hittills varit ute två gånger, 8 mil totalt.
Tack för hjälpen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 13:32Grattis till cykelköpet!
Grattis till cykelköpet!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:04Vad säger ni om den här som jag är på väg att köpa?
http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/road-bike/2009/R-LITE-400-FDJ
Är det ngt att ha? 🙂
Vad säger ni om den här som jag är på väg att köpa?
http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/road-bike/2009/R-LITE-400-FDJ
Är det ngt att ha? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:07Vad ska du betala?
Vad ska du betala?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 13:54Jag tycker Lapierre:n ser helt ok ut. Också nyfiken på priset!
Jag tycker Lapierre:n ser helt ok ut. Också nyfiken på priset!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 15:14Men är inte Tiagra Shimanos sämsta komponenter, eller?
Men är inte Tiagra Shimanos sämsta komponenter, eller?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 15:26Inte sämst kanske, snäppet under 105
Inte sämst kanske, snäppet under 105
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 15:31Nej, kanske inte sämst men rekomendationen är väl ofta att åtminstone ha 105 eller helst Ultegra.
Nej, kanske inte sämst men rekomendationen är väl ofta att åtminstone ha 105 eller helst Ultegra.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 16:58Varför? Man kan cykla med Tiagra också. Tycker man sen att man vill ha värre prylar så uppgraderar man. No problem.
Varför? Man kan cykla med Tiagra också. Tycker man sen att man vill ha värre prylar så uppgraderar man. No problem.