Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:18Leif, det handlar om ekonomi.
Leif, det handlar om ekonomi.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:29En bra växlingskurs kanske?
En bra växlingskurs kanske?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:35Jag föredrar att åka till Vicenza o äta italiensk mat än att åka till Koblenz o äta Sauerkraut und Knödeln.
Jag föredrar att åka till Vicenza o äta italiensk mat än att åka till Koblenz o äta Sauerkraut und Knödeln.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:37Får jag följa med?
Får jag följa med?
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:39Jag vet inte vad reglerna för levande handbagage säger.
Jag vet inte vad reglerna för levande handbagage säger.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 10:41Vi cyklar dit på tandemcykel.
Pax för att sitta där bak
Vi cyklar dit på tandemcykel.
Pax för att sitta där bak
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 11:22David...frågan är nog dö-född
David...frågan är nog dö-född
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 16:19Jag har inte förhandlat klart om priset ännu...
Vid vilket pris borde jag känna mig blåst? 🙂
För övrigt tycker jag att den är väldigt snygg.
Jag har inte förhandlat klart om priset ännu...
Vid vilket pris borde jag känna mig blåst? 🙂
För övrigt tycker jag att den är väldigt snygg.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 16:44Köper du i butik eller genom nätet? Det är väl en klassisk tiotusenkronorshoj. I alla fall på den svenska offlinemarknaden. Om det är värt det är jag inte riktigt person att svara på. Men vid 11-12 tusen så tycker jag att du kan förvänta dig 105-komponent
Köper du i butik eller genom nätet? Det är väl en klassisk tiotusenkronorshoj. I alla fall på den svenska offlinemarknaden. Om det är värt det är jag inte riktigt person att svara på. Men vid 11-12 tusen så tycker jag att du kan förvänta dig 105-komponent
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 16:51En detalj: det verkar vara trippelparti (=3 klingor fram). Jag tror inte att det behövs på hemmaplan, skulle hellre köra på ett kompaktparti för att
1. trippelpartiet kräver mer plats i sidled, vilket gör att tramprörelsen blir lite annorlunda.
2. det vä
En detalj: det verkar vara trippelparti (=3 klingor fram). Jag tror inte att det behövs på hemmaplan, skulle hellre köra på ett kompaktparti för att
1. trippelpartiet kräver mer plats i sidled, vilket gör att tramprörelsen blir lite annorlunda.
2. det vä