Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 21:16Asfalt eller Terrängspår? Jag har aldrig blandat underlag under ett och samma pass och har aldrig haft några skador. Jag vet inte om det spelat in men så är det..
Asfalt eller Terrängspår? Jag har aldrig blandat underlag under ett och samma pass och har aldrig haft några skador. Jag vet inte om det spelat in men så är det..
Quote from Funbeat user on 4 May 2008, 12:41Okej, för att lyfta komulen från konstgräset... I förrgår gick jag till Löplabbet och provade ut ett par stabila skor som jag sedan använde på en runda delvis elljusspår, delvis skog. Jag provade också att tänka på tekniken när jag sprang. Försökte efterl
Okej, för att lyfta komulen från konstgräset... I förrgår gick jag till Löplabbet och provade ut ett par stabila skor som jag sedan använde på en runda delvis elljusspår, delvis skog. Jag provade också att tänka på tekniken när jag sprang. Försökte efterl
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 00:28Hade du geväret med dig?
Hade du geväret med dig?
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 00:31Gå och sov C
Gå och sov C
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 00:34Kan inte sova - 193 I
Kan inte sova - 193 I
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 00:350 I, men vill inte sova
0 I, men vill inte sova
Quote from Elias Engqvist on 5 May 2008, 00:36Du får väl läsa min blogg sen 2005 då!
Edit: Nu blev det visst lite privatprat i fel kanal
Du får väl läsa min blogg sen 2005 då!
Edit: Nu blev det visst lite privatprat i fel kanal
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 00:37Okej då. Läste stenis förut
Okej då. Läste stenis förut
Quote from Funbeat user on 5 May 2008, 15:21>stigar och soltorkade savanner (fortsätt fylla i med andra naturliga miljöer) är inte särskilt mjuka.
Om man roar sej med att knata omkring med kängor på fötterna och en stor tung ryggsäck på ryggen märker man snabbt att stigar och även grusvägar är und
>stigar och soltorkade savanner (fortsätt fylla i med andra naturliga miljöer) är inte särskilt mjuka.
Om man roar sej med att knata omkring med kängor på fötterna och en stor tung ryggsäck på ryggen märker man snabbt att stigar och även grusvägar är und
Quote from Catharina Brattlin on 5 May 2008, 16:07Per;
"Det får mej att misstänka att vad som upplevs av kroppen som mjukt respektive hårt är en mix av ett stort antal faktorer: vikt, teknik, utrustning, vana osv."......har vi redan konstaterat högre upp i tråden...:-)
F ö håller jag med om att det är
Per;
"Det får mej att misstänka att vad som upplevs av kroppen som mjukt respektive hårt är en mix av ett stort antal faktorer: vikt, teknik, utrustning, vana osv."...
...har vi redan konstaterat högre upp i tråden...:-)
F ö håller jag med om att det är