Quote from Catharina Brattlin on 2 May 2008, 10:53Nä, det har jag heller aldrig trott, Josefin.
Det jag kan tänka mig händer, när skadade löpare börja springa på mjukare underlag och då blir bättre/helt bra, är att de direkt kopplar tillfriskningen till att de tidigare har löpt på asfalt. Att det har v
Nä, det har jag heller aldrig trott, Josefin.
Det jag kan tänka mig händer, när skadade löpare börja springa på mjukare underlag och då blir bättre/helt bra, är att de direkt kopplar tillfriskningen till att de tidigare har löpt på asfalt. Att det har v
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 13:08Pratade med en elitorienterare om detta. De hade kollat vilket underlag som gav mest skador eftersom de under tävlingssäsongen sprang i skog och på vintern när det var snö på asfalt.
De flesta skadorna kom när de bytte underlag. På våren när de började s
Pratade med en elitorienterare om detta. De hade kollat vilket underlag som gav mest skador eftersom de under tävlingssäsongen sprang i skog och på vintern när det var snö på asfalt.
De flesta skadorna kom när de bytte underlag. På våren när de började s
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:22Detsamma händer kor då dom byter från riktigt gräs till konstgräs!
Detsamma händer kor då dom byter från riktigt gräs till konstgräs!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:25Stackars kossorna. Är det då det blir trubbel i Bregott-fabriken?!
Stackars kossorna. Är det då det blir trubbel i Bregott-fabriken?!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:26är det inte mest plast i bregott?
är det inte mest plast i bregott?
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:27Jo, på grund av konstgräset.
Jo, på grund av konstgräset.
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:27Sedär, nu börjar sakerna falla på plast - hm, plats...
Sedär, nu börjar sakerna falla på plast - hm, plats...
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:29Tack för att du förklarade skämtet jossan, tänkte inte på att alla inte tänker som oss.
Tack för att du förklarade skämtet jossan, tänkte inte på att alla inte tänker som oss.
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2008, 14:30Va? Skämt???
Va? Skämt???
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 14:34Jag säger som Christer, vilket skämt?! Jag är gravallvarlig.
Jag säger som Christer, vilket skämt?! Jag är gravallvarlig.