Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 14:20Jag ser allt som en gråzon...
Vad är träningsvärk? Vad är "slitna ben"?
Man kan absolut springa med "slitna ben", men detta är ju en form av träningsvärk, så då kan man springa med träningsvärk, eller?Så till mitt svar (jag tycker): Träna med träningsvä
Jag ser allt som en gråzon...
Vad är träningsvärk? Vad är "slitna ben"?
Man kan absolut springa med "slitna ben", men detta är ju en form av träningsvärk, så då kan man springa med träningsvärk, eller?
Så till mitt svar (jag tycker): Träna med träningsvä
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 16:14Mysigt tycker jag inte det är att träna med träningsvärk, däremot funkar det. Det funkar dock sämre och jag tycker att det är mysigt när träningen går jättebra. Det gör den inte för mej om det gör ont....
Mysigt tycker jag inte det är att träna med träningsvärk, däremot funkar det. Det funkar dock sämre och jag tycker att det är mysigt när träningen går jättebra. Det gör den inte för mej om det gör ont....
Quote from Funbeat user on 9 January 2009, 18:17Ja så har vi ju den där Anorexia-biten oxo som är faan så svår att komma åt. Där har jag bara hört talats om tjejer som tränat sönder sig helt för att minska i vikt men vi släpper den saken tycker jag och överlåter den till psykiatrin. Har du ont så tala
Ja så har vi ju den där Anorexia-biten oxo som är faan så svår att komma åt. Där har jag bara hört talats om tjejer som tränat sönder sig helt för att minska i vikt men vi släpper den saken tycker jag och överlåter den till psykiatrin. Har du ont så tala
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 16:21Precious Angel min träningsvärk försvinner när jag tränar med värk ,de knakar i lederna
Fia lotta jag tycker de är härligt att träna med träningsvärk
Precious Angel min träningsvärk försvinner när jag tränar med värk ,de knakar i lederna
Fia lotta jag tycker de är härligt att träna med träningsvärk
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:20Madelene: Var och en blir salig på sitt sätt. 🙂 Huvudsaken är att träningen gör en gott.... 😀
Att springa med träningsvärk i exempelvis bröstmusklerna tycker jag fasiken inte är skönt. 🙁
Madelene: Var och en blir salig på sitt sätt. 🙂 Huvudsaken är att träningen gör en gott.... 😀
Att springa med träningsvärk i exempelvis bröstmusklerna tycker jag fasiken inte är skönt. 🙁
Quote from Elias Engqvist on 10 January 2009, 17:43Fia-Lotta: Man ska inte springa med bröstmusklerna! Du måste träna på tekniken! 🙂
Fia-Lotta: Man ska inte springa med bröstmusklerna! Du måste träna på tekniken! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:44😀
"Stay-in-place-tekniken" menar du? 🙂
😀
"Stay-in-place-tekniken" menar du? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 January 2009, 17:46Använd huvudet!
Använd huvudet!
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 17:48Springa med huvudet????
Springa med huvudet????
Quote from Funbeat user on 10 January 2009, 19:48Kanske bäst om vi tar ner "träningsvärken" under svångremmen typ...eller förresten lägger den i våra så underbart långa å ståtliga extremiteter. Det finns ju andra attribut under svånkan liksom!?!
Men skall jag vara riktigt noga så är det ju i hjärnan som
Kanske bäst om vi tar ner "träningsvärken" under svångremmen typ...eller förresten lägger den i våra så underbart långa å ståtliga extremiteter. Det finns ju andra attribut under svånkan liksom!?!
Men skall jag vara riktigt noga så är det ju i hjärnan som