Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:41Va? Vadå? - varifrån kom 5:07? Och vad är det för nåt?
Va? Vadå? - varifrån kom 5:07? Och vad är det för nåt?
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:41Hehe, ok Christer, det köper jag 🙂
Då har jag en bra bit kvar till målet, för jag har haft en himla träningsvärk hela dagen och den lär säkert sitta kvar imorgon också. Men då ska jag vila!
Hehe, ok Christer, det köper jag 🙂
Då har jag en bra bit kvar till målet, för jag har haft en himla träningsvärk hela dagen och den lär säkert sitta kvar imorgon också. Men då ska jag vila!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:43Sluttid 5:07:02 (Genomsnittsfart 7.16/km)
Var det inte "SuperChapiros" resultat förra året?
Sluttid 5:07:02 (Genomsnittsfart 7.16/km)
Var det inte "SuperChapiros" resultat förra året?
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:45Hörru Peta, det är inget jag är stolt över - även om jag nog hade ondare än alla andra sista varvet...
Jag tänker ta revanch i år och minska tiden med minst en halvtimme - det där var ju pinsamt!
Hörru Peta, det är inget jag är stolt över - även om jag nog hade ondare än alla andra sista varvet...
Jag tänker ta revanch i år och minska tiden med minst en halvtimme - det där var ju pinsamt!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:47Ja det var inte JÄTTESNABBT, men vad fasiken det kommer fler tillfällen, sen ska man se till at ha kul i värmen, springa under duscharna och vinka åt folket!!! Personligen så tycker jag att detär en bedrift att ta sig runt utan att skita på sig.
Ja det var inte JÄTTESNABBT, men vad fasiken det kommer fler tillfällen, sen ska man se till at ha kul i värmen, springa under duscharna och vinka åt folket!!! Personligen så tycker jag att detär en bedrift att ta sig runt utan att skita på sig.
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:49Jag höll mig hela vägen!
Jag tror att det gick så långsamt beror på att jag inte fick nån sim- och cykel-uppvärmning före!
Jag höll mig hela vägen!
Jag tror att det gick så långsamt beror på att jag inte fick nån sim- och cykel-uppvärmning före!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 11:44Tack för alla inlägg, ja...i varje fall de som handlade om träning och träningsvärk 😉
Personligen får jag sällan träningsvärk av löpningen men den kompletterande styrketräningen kan sätta mina ben i brand. Ett lätt löp-pass eller annan aktiv vila blir då
Tack för alla inlägg, ja...i varje fall de som handlade om träning och träningsvärk 😉
Personligen får jag sällan träningsvärk av löpningen men den kompletterande styrketräningen kan sätta mina ben i brand. Ett lätt löp-pass eller annan aktiv vila blir då
Quote from Funbeat user on 7 January 2009, 10:22Jag tränar med träningsvärk ,det tycker jag är mysigt 🙂 det är inge fel på det
Jag tränar med träningsvärk ,det tycker jag är mysigt 🙂 det är inge fel på det
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 12:16Mysigt är ordet! Instämmer helt och hållet, Madelene.
Mysigt är ordet! Instämmer helt och hållet, Madelene.
Quote from Funbeat user on 8 January 2009, 20:05Ja tror det har att hämta från den finska sisu-nojan. Typ att m,an ska träna bort träningsvärken. Läste faktiskt det i FIB Aktuellt för några år sedan. För mig kan det kännas nästan skönt med lite "känslor" i musklerna efter ett längre pass men tycker då
Ja tror det har att hämta från den finska sisu-nojan. Typ att m,an ska träna bort träningsvärken. Läste faktiskt det i FIB Aktuellt för några år sedan. För mig kan det kännas nästan skönt med lite "känslor" i musklerna efter ett längre pass men tycker då