Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:02Christer, vi tycker ganska lika kring den frågan.
Puss på dig!
Christer, vi tycker ganska lika kring den frågan.
Puss på dig!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:03Kan vara åt andra hållet med typ smärtan försvinner nog när jag har blivit uppvärmd.
Kan vara åt andra hållet med typ smärtan försvinner nog när jag har blivit uppvärmd.
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:05Oj, jag rodnade visst lite...
Oj, jag rodnade visst lite...
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:06Det beror väl på med vilket syfte man tränar. Är man ute efter allmän behagskänsla av att ha skaplig kondition så kan man nog lika gärna vila sig igenom träningsvärken.
Siktar man däremot på att nå bättre resultat och att tänja på sina egna gränser, då
Det beror väl på med vilket syfte man tränar. Är man ute efter allmän behagskänsla av att ha skaplig kondition så kan man nog lika gärna vila sig igenom träningsvärken.
Siktar man däremot på att nå bättre resultat och att tänja på sina egna gränser, då
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:07Andreas, helt rätt!!!
Andreas, helt rätt!!!
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:12Fast samtidigt måste man tänka till. Man tränar inte för att fylla i träningskalendern. Varje träningstillfälle ska ha ett visst syfte. Snabbhet, uthållighet, styrka osv. Kan man inte träna för nåt speciellt syfte pga kraftig träningsvärk kanske återhämtn
Fast samtidigt måste man tänka till. Man tränar inte för att fylla i träningskalendern. Varje träningstillfälle ska ha ett visst syfte. Snabbhet, uthållighet, styrka osv. Kan man inte träna för nåt speciellt syfte pga kraftig träningsvärk kanske återhämtn
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:13Okey då....jag ska fom idag å denna stunden inte använda ordet joggare utan använda löpare.Prommis...Det gör mig faktiskt inte alls ont....men för att kanske förklara min brist på lingvistiska finesser så har jag sedan ett antal år gifvit mig sjävfer bete
Okey då....jag ska fom idag å denna stunden inte använda ordet joggare utan använda löpare.Prommis...Det gör mig faktiskt inte alls ont....men för att kanske förklara min brist på lingvistiska finesser så har jag sedan ett antal år gifvit mig sjävfer bete
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:24Hehehe Christer, får du inte träningsvärk av löpningen så har du också rätt gott om marginal kvar 😉
Min tränare sa nån gång att det gör inget om det gör ont och är slitsamt när man springer passen, bara man kan hålla avsedd fart. Det är när man inte
Hehehe Christer, får du inte träningsvärk av löpningen så har du också rätt gott om marginal kvar 😉
Min tränare sa nån gång att det gör inget om det gör ont och är slitsamt när man springer passen, bara man kan hålla avsedd fart. Det är när man inte
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:32Nä Andreas, det betyder att jag är framme vid målet. Det är ni ungdomar som inte har tränat ordentligt som fortfarande får träningsvärk 😉
Jag skrev faktiskt "kraftig träningsvärk" - det får jag inte längre hur hårda intervaller jag än springer! Det är
Nä Andreas, det betyder att jag är framme vid målet. Det är ni ungdomar som inte har tränat ordentligt som fortfarande får träningsvärk 😉
Jag skrev faktiskt "kraftig träningsvärk" - det får jag inte längre hur hårda intervaller jag än springer! Det är
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:375:07 ÄR bra i din ålder Christer! Men ungdomarna springer nog om...
5:07 ÄR bra i din ålder Christer! Men ungdomarna springer nog om...