Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELTränande singel med barn
You need to log in to create posts and topics.

Ehh, jag förstår så långt vad du har för prioriteringar på vem som e mumsig o vem som inte e mumsig och jag tror att du säger att bakom den hårdaste amazon döljer sig (till viss besvikelse?) tillslut bara en helt vanligt mammaledig tjej... men jag får int

AH Precis ha och äta kakan.....Kvinnor vi vill inte vara jämlika de vill ha allt men inte ta konsekvensen av det!

medans jag dansar balett på ett rakblad!

Ja ja gräver jag inte djupare för då kommer någon och fyller igen hålet när jag står i det....

Jag läste något inlägg i en tidning om någon kvinna som nästan eldades upp inifrån och ut av harm över att hennes man inte gjorde ett smack hemma utan alltid hänvisade till att han bytte däck på bilen två ggr/år. Varför HON inte kontrade med att byta däck

...efter att ha renoverat 2 lägenheter och två hus själv så har jag trönnat och lyfter allt oftare på Gula sidorna....men med rätt insitament kan man ju anlita mig under "rent a handy Man" men som akademiker är man ju mer man än Handy...

Jodå Magnus det går så finfint att citera Hamlet under tiden, bara du tar med rensbandet!

Skit i hamlet...spela bra musik och bjud på något gott och dricka...samtidigt som du trippar runt i högklackat så har vi befäst alla myter. jag lovar att ha på mig snickarbyxor

Spänningen är olidlig:

Kommer de gnabbande tu komma loss från pratstadiet? Kommer de att träffas IRL? Var allt bara prat? Kommer Magnus rensa Ankans rör?

Fortsättning följer! (t+) Missa inte nästa avsnitt av Funbeatromance! 😀

😉

perfekt optimering jörgen

Ja hur kommer det gå?

Kommer försöka krama Stina en sväng om vi möts, värderingsmässigt. Åtgärderna får nog debatteras vidare.

Jag håller med Jessica, snygg optimering Jörgen.

Bar överkropp och snickarBÄLTE skadeva!