Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 14:37Håller med Pontus, sista 22km är ett bra pass. Förutom lagom längd så blir man mer bekant med banan. Och utvilad på träning så märker man att den sista milen inte är så himla jobbig och backig som man lätt lurar sig annars på tävlingen. 30km är nog, som D
Håller med Pontus, sista 22km är ett bra pass. Förutom lagom längd så blir man mer bekant med banan. Och utvilad på träning så märker man att den sista milen inte är så himla jobbig och backig som man lätt lurar sig annars på tävlingen. 30km är nog, som D
Quote from Jan Lundquist on 5 January 2009, 14:37Består Sverige bara av Stockholm eller finns det Grönstagärden överallt?
Består Sverige bara av Stockholm eller finns det Grönstagärden överallt?
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 14:41Blekinge - Grönsta får man väl ta då som en uppvärmande cykeltur?
Blekinge - Grönsta får man väl ta då som en uppvärmande cykeltur?
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 14:51Är det långt, eller? Blekinge låter som det skulle ligga längs Södertäljependeln, någonstans nära Huddinge, Tullinge, Rönninge och allt vad de heter.
Är det långt, eller? Blekinge låter som det skulle ligga längs Södertäljependeln, någonstans nära Huddinge, Tullinge, Rönninge och allt vad de heter.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 14:58Följ Hornsgatan söderut så kommer du fram, förr eller senare.
Följ Hornsgatan söderut så kommer du fram, förr eller senare.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:23Att träna inför Lidingöloppet ser - naturligtvis - olika ut beroende på målsättning och förutsättningar. Enkla grundregler torde dock vara.
- Om du är ny på löpning; öka träningsdosen långsamt.
- Träna varierat; både långpass, intervaller och snabbdistan
Att träna inför Lidingöloppet ser - naturligtvis - olika ut beroende på målsättning och förutsättningar. Enkla grundregler torde dock vara.
- Om du är ny på löpning; öka träningsdosen långsamt.
- Träna varierat; både långpass, intervaller och snabbdistan
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 15:59Södertäljependeln? Nä, knappast!
"Sverige består av Skåne, Blekinge och norr därom liggande fäbodar" är minsann vad _jag_ fått lära mig!
😀Tack för alla ovärderliga tips!
Södertäljependeln? Nä, knappast!
"Sverige består av Skåne, Blekinge och norr därom liggande fäbodar" är minsann vad _jag_ fått lära mig!
😀
Tack för alla ovärderliga tips!
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 16:04Fast här i Norr kallar vi det för fäbod 🙂
/En 08 som flyttat norrut till Dalarna
Fast här i Norr kallar vi det för fäbod 🙂
/En 08 som flyttat norrut till Dalarna
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 16:05Det måste komma ifrån ordet Fä.
Det måste komma ifrån ordet Fä.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 16:10Leif; ja vaddå? ser du nåt annat? putsa glasen va! *ser oskyldig ut*
Leif; ja vaddå? ser du nåt annat? putsa glasen va! *ser oskyldig ut*