Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:33Verkar som om jag ska anmäla mig alltså.
Verkar som om jag ska anmäla mig alltså.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:46Absolut!!!
Absolut!!!
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2009, 23:48Petra, har du sprungit LL?
Petra, har du sprungit LL?
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:50Nix, jag har bara varit på festerna efter, jag gillar inte att springa i grupp, har du sprungit LL? Däremot har jag varit och tittat på mitt brorsbarn som spran lilla LL, de var hur gulliga som helst!
Nix, jag har bara varit på festerna efter, jag gillar inte att springa i grupp, har du sprungit LL? Däremot har jag varit och tittat på mitt brorsbarn som spran lilla LL, de var hur gulliga som helst!
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2009, 23:52Jo, jag har sprungit en 7-8 gånger men aldrig varit på nån fest efteråt - gillar inte att festa i grupp 🙂
Jo, jag har sprungit en 7-8 gånger men aldrig varit på nån fest efteråt - gillar inte att festa i grupp 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:57Nä, det krävs att man är social då, och det är ett problem för många, jag har hört talas om det.
Nä, det krävs att man är social då, och det är ett problem för många, jag har hört talas om det.
Quote from Funbeat user on 5 January 2009, 23:59Brukar LL bli fulltecknat (favorit i repris)?
Brukar LL bli fulltecknat (favorit i repris)?
Quote from Elias Engqvist on 6 January 2009, 00:00Krister: Tror inte det - har aldrig hört det iaf!
Krister: Tror inte det - har aldrig hört det iaf!
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:01Lidingöloppets hemsida är ganska bra att titta på, jag vet att de tar in massor med folk = mycket klirr i kassan.
Lidingöloppets hemsida är ganska bra att titta på, jag vet att de tar in massor med folk = mycket klirr i kassan.
Quote from Funbeat user on 6 January 2009, 00:03Petra....har du ändra utseende...??????? Och attityd...?
Varför inte bjuda schapiro på en sjurätters middag efter något lopp...(Chips-påse å ett sex-pack)...
Jag håller med shapiro.....för myche folk ger för myche av allt å i detta finns det för myche som
Petra....har du ändra utseende...??????? Och attityd...?
Varför inte bjuda schapiro på en sjurätters middag efter något lopp...(Chips-påse å ett sex-pack)...
Jag håller med shapiro.....för myche folk ger för myche av allt å i detta finns det för myche som