Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTräning för Lidingöloppet
You need to log in to create posts and topics.

Leffe Andersson på löptur i fäbod (den gången han lärde sig att det heter fäbod och inte fädbod 🙂 )

BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_30/11190000-11199999/640x480/11199064.jpg?0

Är det han i koppel?

Det är hugget som stucket. Den ene är William och den andre är Leif. Men fäboden heter Norra Bomansberg! 🙂

Daniel: Jag menade att bussen går till Lidingövallen. Åker man bil kan man köra ända upp till Grönsta Gärde - det stämmer. (Så går det då man försöker vara folklig)

De nya Lidingöborna är de petigaste 😀

Jag hade en kompis som var noggrann å som rekvirerade kartan över loppet och som sedan gick det med rygga å matsäck etc....för att sedan inte anmäla sig???????...hehehehe...Så farligt är det väl ändå inte....men man kan ju om man bor i trakterna av den dä

Brukar LL bli fullbokat eller kan jag vänta med att anmäla mig till framåt maj?

Funderar på LL men tänkte se hur det går att springa Göteborgsvarvet först. Hur kroppen håller och så.

Krister
Kanske lite OT och inte har med saken att göra, men festen efter LL brukar vara grym, stämningen är toppen och alla kan skryta fritt om sina resultat!!! Jag kan varmt rekommendera den!!!

Party efteråt är alltid trevligt. Det är träningen före och själva loppet som den något luggslitna kroppen ska klara. 😀

Kommer du då? 😉 Behöver kanske lite extra motivation. (H)

Ja Krister, jag dyker troligen upp, men bara på festen, jag har annan träning den dagen!