Quote from Funbeat user on 19 July 2011, 09:34Infrastruktur ... (löpartradition).
Infrastruktur ... (löpartradition).
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 04:39Klas: ironi är väldigt svårt att förmedla i skrift, särskilt mellan personer som inte känner varann, så jag missade det helt isf. Men din slutsats är likväl fel även om de du nämner vägs in. Titta på Singapore tex, ett i-land som ligger mer eller mindre p
Klas: ironi är väldigt svårt att förmedla i skrift, särskilt mellan personer som inte känner varann, så jag missade det helt isf. Men din slutsats är likväl fel även om de du nämner vägs in. Titta på Singapore tex, ett i-land som ligger mer eller mindre p
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 08:15Hade vi inte en tråd som handlade om löpning i Singapore? att just där var komboinationen värme och hög luftfuktighet helt vidrig?
Hade vi inte en tråd som handlade om löpning i Singapore? att just där var komboinationen värme och hög luftfuktighet helt vidrig?
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 09:52Björn, vet du några i Singapore som tränar lika mycket, lika effektivt, och har gjort det lika länge som världseliten? Finns löpartraditioner som gör att elitsatsning på löpning är något som attraherar de som har talang? Finns bra tränare som coachar på r
Björn, vet du några i Singapore som tränar lika mycket, lika effektivt, och har gjort det lika länge som världseliten? Finns löpartraditioner som gör att elitsatsning på löpning är något som attraherar de som har talang? Finns bra tränare som coachar på r
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 10:31Långdistanslöpning är ingen stor sport i Singapore. Däremot är singaporeanerna bra mycket bättre än östafrikanerna i badminton och i sepak takraw.
Annars tror jag att man som regel alltid får initialt bra träningseffekt när man ger sig på en ny träningsf
Långdistanslöpning är ingen stor sport i Singapore. Däremot är singaporeanerna bra mycket bättre än östafrikanerna i badminton och i sepak takraw.
Annars tror jag att man som regel alltid får initialt bra träningseffekt när man ger sig på en ny träningsf
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 08:03Klas: försöker du vara ironisk nu? Isf har jag missat det igen... Du angav en tes om att Jamaica och länder i Östafrika är i världseliten pga att de tränar i varmare klimat. Nu drar du helt plötsligt upp andra saker såsom löpartraditioner, hur mycket det
Klas: försöker du vara ironisk nu? Isf har jag missat det igen... Du angav en tes om att Jamaica och länder i Östafrika är i världseliten pga att de tränar i varmare klimat. Nu drar du helt plötsligt upp andra saker såsom löpartraditioner, hur mycket det
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 10:09Björn, jag antar att du är ironisk nu. Jag tror vid närmare eftertanke att afrikanerna är bäst för att de har krulligt hår.
Björn, jag antar att du är ironisk nu. Jag tror vid närmare eftertanke att afrikanerna är bäst för att de har krulligt hår.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 16:40Den positiva effekten av träning i varmare klimat (som anges i artikeln i Running Times som Klas referear till) kanske förklaras av artikeln i senaste nummret av Aktiv Träning om att träna i varmt klimat. Där nämns det att träning a varmare klimat gör att
Den positiva effekten av träning i varmare klimat (som anges i artikeln i Running Times som Klas referear till) kanske förklaras av artikeln i senaste nummret av Aktiv Träning om att träna i varmt klimat. Där nämns det att träning a varmare klimat gör att
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 17:50Kan bara hålla med om det Axel skriver. Jag har också bara positiva erfarenheter av att ha tränat löpning i Dubai och Singapore där jag spenderat en hel del tid. Förutom den rent fysiska effekten så är erfarenheten och kunskapen om t.ex. ens eget vätskebe
Kan bara hålla med om det Axel skriver. Jag har också bara positiva erfarenheter av att ha tränat löpning i Dubai och Singapore där jag spenderat en hel del tid. Förutom den rent fysiska effekten så är erfarenheten och kunskapen om t.ex. ens eget vätskebe
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 21:43Hm, må vara att man blir effektivare vad gäller nedkylning, men att hela träningen skulle bli effektivare verkar lite som att tycka att träningen borde vara effektivare om man tränar vid tex. Förkylning, när man när bakis eller ovanligt o-återhämtad från
Hm, må vara att man blir effektivare vad gäller nedkylning, men att hela träningen skulle bli effektivare verkar lite som att tycka att träningen borde vara effektivare om man tränar vid tex. Förkylning, när man när bakis eller ovanligt o-återhämtad från