Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 16:11Regnvädersdagar vid nära nollgradigt.
Regnvädersdagar vid nära nollgradigt.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 16:13Du yrar! Det är ju optimalt löparväder ju (H)
Du yrar! Det är ju optimalt löparväder ju (H)
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 16:15För tävling (dock ej för pers, men placering) bör det vara över 30 grader, fuktigt med stekande sol.
För tävling (dock ej för pers, men placering) bör det vara över 30 grader, fuktigt med stekande sol.
Quote from Urban Nilsson on 7 August 2008, 16:45😀 Kalle, läs Christians inlägg igen.
"Alltså förutom långpass och renodlad backträning etc."
😀 Kalle, läs Christians inlägg igen.
"Alltså förutom långpass och renodlad backträning etc."
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 17:28Oj vilket liv det blev 😀
Jag såg Christians notis typ sekunden efter min post...
Känns som en ev kommentar angående löpning flera dagar på raken känns lite överkurs.
Och Frida har helt rätt: nollgradigt och regn är det i det närmaste optimalt löpväder
Oj vilket liv det blev 😀
Jag såg Christians notis typ sekunden efter min post...
Känns som en ev kommentar angående löpning flera dagar på raken känns lite överkurs.
Och Frida har helt rätt: nollgradigt och regn är det i det närmaste optimalt löpväder
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 17:33Har vi? Ja det kanske du har rätt i... Jag tog rygg på Jonas Larm i terrängspåret i måndags eftermiddag (det var det dummaste jag gjort på länge) men med tanke på hur snabbt jag tappade väldigt mkt på den ryggen så märkte jag inte att det var nåt "band" m
Har vi? Ja det kanske du har rätt i... Jag tog rygg på Jonas Larm i terrängspåret i måndags eftermiddag (det var det dummaste jag gjort på länge) men med tanke på hur snabbt jag tappade väldigt mkt på den ryggen så märkte jag inte att det var nåt "band" m
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 07:53Frida: Nej, det är inte det jag menar.
Fredrik: Det är taget direkt från en elitlöpare (internationell guldmedaljnivå). Och jag måste inte ta till andras expertis eftersom jag har läst anatomi, myologi, näringslära och träningslära samt är utbildad instr
Frida: Nej, det är inte det jag menar.
Fredrik: Det är taget direkt från en elitlöpare (internationell guldmedaljnivå). Och jag måste inte ta till andras expertis eftersom jag har läst anatomi, myologi, näringslära och träningslära samt är utbildad instr
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 07:56Kan även tillägga, så ni inte behöver lägga er välbehövliga energi på att klanka ned på mig, att tränar man på den nivå som Szalkai och co gör så ändrar man proportionerna av blodkroppar så att man presterar max men blir extremt infektionskänslig.
Nu mis
Kan även tillägga, så ni inte behöver lägga er välbehövliga energi på att klanka ned på mig, att tränar man på den nivå som Szalkai och co gör så ändrar man proportionerna av blodkroppar så att man presterar max men blir extremt infektionskänslig.
Nu mis
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 08:09Du behöver nog utöka din kunskap genom att läsa Lore of Running av Tim Noakes.
Du behöver nog utöka din kunskap genom att läsa Lore of Running av Tim Noakes.
Quote from Funbeat user on 8 August 2008, 08:21Ja ja, och du behöver säkert utöka din kunskap på ett antal områden. Men nu var det inte det tråden handlade om. Christian efterfrågade tips och jag gav ett enligt min bästa förmåga. Sedan kan vi ju tjafsa fram och tillbaka med våra respektive "sanningar"
Ja ja, och du behöver säkert utöka din kunskap på ett antal områden. Men nu var det inte det tråden handlade om. Christian efterfrågade tips och jag gav ett enligt min bästa förmåga. Sedan kan vi ju tjafsa fram och tillbaka med våra respektive "sanningar"