Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 14:02Vi har olika mål beroende på ålder, tidigare skador, träningsmängd osv men för oss alla är de lika viktiga och lika mycket värda. Visst beundrar jag en som springer maran på 2.30, visst beundrar jag en som springer 18 mil på 24 timmar (är ju själv en såda
Vi har olika mål beroende på ålder, tidigare skador, träningsmängd osv men för oss alla är de lika viktiga och lika mycket värda. Visst beundrar jag en som springer maran på 2.30, visst beundrar jag en som springer 18 mil på 24 timmar (är ju själv en såda
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 21:00Måste hålla med Roland om att det viktigaste är att träningen är rolig och något att se fram emot! (t+)
För egen del är just saken att sätta upp mål något som sporrar och triggar just mig att träna mer kontinuerligt och fokuserat vilket innebär att träni
Måste hålla med Roland om att det viktigaste är att träningen är rolig och något att se fram emot! (t+)
För egen del är just saken att sätta upp mål något som sporrar och triggar just mig att träna mer kontinuerligt och fokuserat vilket innebär att träni
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 09:46Jag har egentligen bara ett mål detta år. Jag ska ta mig runt Vertez fjällmaraton. Jag tänker inte satsa på någon tid, utan jag ska helt enkelt bara klara mig igenom hela loppet.
Utöver det så skulle det ju vara trevligt att klara milen under en timma.
Jag har egentligen bara ett mål detta år. Jag ska ta mig runt Vertez fjällmaraton. Jag tänker inte satsa på någon tid, utan jag ska helt enkelt bara klara mig igenom hela loppet.
Utöver det så skulle det ju vara trevligt att klara milen under en timma.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 21:09Mitt mål är att klara av en halvmara. 🙂
Har lunkat runt milen några gånger nu så känner att jag behöver en ny utmaning. Har t.o.m skaffat en PT för att klara av detta. Behöver nån som visar vägen dit OCH skäller på mig när jag inte gjort hemläxan (#).
Mitt mål är att klara av en halvmara. 🙂
Har lunkat runt milen några gånger nu så känner att jag behöver en ny utmaning. Har t.o.m skaffat en PT för att klara av detta. Behöver nån som visar vägen dit OCH skäller på mig när jag inte gjort hemläxan (#).
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 23:24Lycka till Camilla och Lia! Mamma måste du slå!!!! Men det är inte lätt att slå sina föräldrar, jag har två söner som jag sagt att de ska få 1000 kr när de tar mig på en ganska kuperad 5km motionsspår i Höör där vi bor. Men det blir nog inte i år heller!
Lycka till Camilla och Lia! Mamma måste du slå!!!! Men det är inte lätt att slå sina föräldrar, jag har två söner som jag sagt att de ska få 1000 kr när de tar mig på en ganska kuperad 5km motionsspår i Höör där vi bor. Men det blir nog inte i år heller!
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:05Komma i mål på Grand Union Canal Race (GUCR) i maj, Courmayeur-Champex-Chamonix (CCC) i augusti och Spartathlon i september.
Komma i mål på Grand Union Canal Race (GUCR) i maj, Courmayeur-Champex-Chamonix (CCC) i augusti och Spartathlon i september.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 16:32Mitt mål när jag gick med här på Funbeat för ca 1,5 månad sedan var att klara 5 km i konstant hastighet på 25 min, igen.. Det gjorde jag för ett år sedan inför Vårruset (mitt första lopp nånsin) Detta kom jag upp i efter några veckor.
Och så Tjejmilen! Ö
Mitt mål när jag gick med här på Funbeat för ca 1,5 månad sedan var att klara 5 km i konstant hastighet på 25 min, igen.. Det gjorde jag för ett år sedan inför Vårruset (mitt första lopp nånsin) Detta kom jag upp i efter några veckor.
Och så Tjejmilen! Ö
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:29Jag ser i din feta och finfina beskrivning av dig själv att du inte bor så värst långt från Månkarbo så då tycker jag att kanske Månkarbo Halv-marathon skulle vara ett kul mål. OBS! Du har sex timmar på dig att komma i mål. Lycka till och varmt välkommen.
Jag ser i din feta och finfina beskrivning av dig själv att du inte bor så värst långt från Månkarbo så då tycker jag att kanske Månkarbo Halv-marathon skulle vara ett kul mål. OBS! Du har sex timmar på dig att komma i mål. Lycka till och varmt välkommen.
Quote from Funbeat user on 25 February 2010, 18:37Första träningsmålet är snart här: Träningsläger i Monte Gordo 13-20 mars. 😀
Första träningsmålet är snart här: Träningsläger i Monte Gordo 13-20 mars. 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 08:38Ja ta du Månkarbo först och varför inte Stockholms Halvmara i höst eller nästa år! Bara sikta högre, spänn bågen, brister strängen så vad faan, du siktade ju och det är det viktigaste, inte alltid att sätta pilem mitt i. Man får poäng även för träffar som
Ja ta du Månkarbo först och varför inte Stockholms Halvmara i höst eller nästa år! Bara sikta högre, spänn bågen, brister strängen så vad faan, du siktade ju och det är det viktigaste, inte alltid att sätta pilem mitt i. Man får poäng även för träffar som