Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:26Jag vore superdupernöjd om jag någonsin kom upp i det. Det är ju inte direkt så att jag inte försöker komma upp utan jag kämpar med det. Äter jättemycket järnrik mat, tar tillskott och kör blutsaftskurer. Men så fort jag kommer upp en bit och slappnar av
Jag vore superdupernöjd om jag någonsin kom upp i det. Det är ju inte direkt så att jag inte försöker komma upp utan jag kämpar med det. Äter jättemycket järnrik mat, tar tillskott och kör blutsaftskurer. Men så fort jag kommer upp en bit och slappnar av
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:28Äter du allsidigt så du får i dig mineraler och spårämne också?
Äter du allsidigt så du får i dig mineraler och spårämne också?
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:32Ja, jag äter allsidigt. Vet faktiskt inte varför det blir så.
Ja, jag äter allsidigt. Vet faktiskt inte varför det blir så.
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2009, 10:37Vi kvinnor har ju en månatlig förlust att ta hänsyn till också. Blöder man mycket kan det vara svårt att upprätthålla högre nivåer mellan varje gång. Man utarmar järndepåerna mer och mer och till slut börjar Hb:t att sjunka. Då är järntillskott behövligt
Vi kvinnor har ju en månatlig förlust att ta hänsyn till också. Blöder man mycket kan det vara svårt att upprätthålla högre nivåer mellan varje gång. Man utarmar järndepåerna mer och mer och till slut börjar Hb:t att sjunka. Då är järntillskott behövligt
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:41Så sant så Sylvia 🙂 Det värsta dock med dessa tabletter är att magen blir katastrof.
Så sant så Sylvia 🙂 Det värsta dock med dessa tabletter är att magen blir katastrof.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:42Ska man kolla sitt hb? och i så fall när finns de anledning till detta?
/hypokondriker som INTE belastar sjukvården.
Ska man kolla sitt hb? och i så fall när finns de anledning till detta?
/hypokondriker som INTE belastar sjukvården.
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:43När du inte vinner!
När du inte vinner!
Quote from Catharina Brattlin on 23 January 2009, 10:44Belinda, har Du provat Niferex? Det sägs att de ska vara skonsammare mot magen.
Jag verkar ha en stålmage, för den har aldrig krackelerat. Inte pga järntabletter iaf. 🙂
Belinda, har Du provat Niferex? Det sägs att de ska vara skonsammare mot magen.
Jag verkar ha en stålmage, för den har aldrig krackelerat. Inte pga järntabletter iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:44Jag kollade upp det när jag blev så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Sov hela tiden, hade huvudvärk och var sjukligt blek. Men man kan ju kolla upp det innan dess 🙂
Jag kollade upp det när jag blev så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna. Sov hela tiden, hade huvudvärk och var sjukligt blek. Men man kan ju kolla upp det innan dess 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2009, 10:46Sylvia, jag har inte stålmage. Den reagerar på allt 🙁 Men jag äter hemofer som fungerar bra för mig.
Sylvia, jag har inte stålmage. Den reagerar på allt 🙁 Men jag äter hemofer som fungerar bra för mig.