Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 13:05Åker knattelagen o världselitlöparna i skidlandslaget?
Åker knattelagen o världselitlöparna i skidlandslaget?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:14Tony Pölder vill ha många utropstecken!!!
Tony Pölder vill ha många utropstecken!!!
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:21> "Åker knattelagen o världselitlöparna i skidlandslaget?"
Nej, men de tycker sig inte heller kunna ge skidåkare träningsprogram.
> "Åker knattelagen o världselitlöparna i skidlandslaget?"
Nej, men de tycker sig inte heller kunna ge skidåkare träningsprogram.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:26Han kan kanske hjälpa dig med ett träningsprogram.
Han kan kanske hjälpa dig med ett träningsprogram.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:34> "Han kan kanske hjälpa dig med ett träningsprogram."
Det skulle han säkert kunna. Men jag föredrar löparfilosofi från löpare. Och vad gäller träningsprogram, föredrar jag inget träningsprogram alls.
> "Han kan kanske hjälpa dig med ett träningsprogram."
Det skulle han säkert kunna. Men jag föredrar löparfilosofi från löpare. Och vad gäller träningsprogram, föredrar jag inget träningsprogram alls.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:42Han skrev den "krönikan" i samband med att det gnälldes över sommarträningen från vissa skidåkare.
Han skrev den "krönikan" i samband med att det gnälldes över sommarträningen från vissa skidåkare.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:56> "Han skrev den "krönikan" i samband med att det gnälldes över sommarträningen från vissa skidåkare."
Det förklarar det okonventionella rådet. Off-season-träning för elitskidåkare är rimligen annorlunda än målinriktad dito för löpare.
> "Han skrev den "krönikan" i samband med att det gnälldes över sommarträningen från vissa skidåkare."
Det förklarar det okonventionella rådet. Off-season-träning för elitskidåkare är rimligen annorlunda än målinriktad dito för löpare.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:07Men han kunde ändå få till rätt hyfsade tider med sin "dåliga" träningsfilosofi.
Men han kunde ändå få till rätt hyfsade tider med sin "dåliga" träningsfilosofi.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:09Han kanske hade gjort 62 minuter på halvmaran med ett annat träningsupplägg.
Han kanske hade gjort 62 minuter på halvmaran med ett annat träningsupplägg.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:10Det är möjligt. Ni får bevisa den tesen.
Det är möjligt. Ni får bevisa den tesen.