Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:11Ca 5 månader med 76 km i snitt per vecka gav mig 1.16.33.
En bit i från den efterfrågade tiden, men säger kanske ändå något.http://www.funbeat.se/person/calendar.aspx?PersonID=136109
I slutändan är det naturligvis väldigt individuellt, känner nog nå
Ca 5 månader med 76 km i snitt per vecka gav mig 1.16.33.
En bit i från den efterfrågade tiden, men säger kanske ändå något.
http://www.funbeat.se/person/calendar.aspx?PersonID=136109
I slutändan är det naturligvis väldigt individuellt, känner nog nå
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:15Nåja, det hade varit lite märkligt om en elitskidåkare med all sin skidträning och centrala kapacitet inte hade slagit en oseriös motionär utan tävlingssinne som för fem, sex år sedan vägde hundra kilo och rökte ett paket om dagen, inte sant?
Nåja, det hade varit lite märkligt om en elitskidåkare med all sin skidträning och centrala kapacitet inte hade slagit en oseriös motionär utan tävlingssinne som för fem, sex år sedan vägde hundra kilo och rökte ett paket om dagen, inte sant?
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:19Då vet du nu att 100 kilo och ett paket om dagen inte är så bra ur träningssynpunkt? Då gäller det bara att ta tag i träningenbiten då.
Jag har inte hävdat att allt Pölder skrev var en sanning men det finns en del att fundera kring, även för "motionärer"
Då vet du nu att 100 kilo och ett paket om dagen inte är så bra ur träningssynpunkt? Då gäller det bara att ta tag i träningenbiten då.
Jag har inte hävdat att allt Pölder skrev var en sanning men det finns en del att fundera kring, även för "motionärer"
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:26> "Då gäller det bara att ta tag i träningenbiten då."
Nå, nu är inte de flestas sikte mot eliten. Mitt sikte är inte ens mot snabbare personbästan.
Men de sex, sju, åtta, nio minuter som skiljer Pölder från världseliten skojar man inte bort, oavsett hu
> "Då gäller det bara att ta tag i träningenbiten då."
Nå, nu är inte de flestas sikte mot eliten. Mitt sikte är inte ens mot snabbare personbästan.
Men de sex, sju, åtta, nio minuter som skiljer Pölder från världseliten skojar man inte bort, oavsett hu
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 18:32Det är skönt att du har en åsikt i alla fall.
Det är skönt att du har en åsikt i alla fall.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 19:01Markus och Mikael, tack tack! (t+)
KB, det är bara du som kan se din träning, verkar det som. 😉
Markus och Mikael, tack tack! (t+)
KB, det är bara du som kan se din träning, verkar det som. 😉