Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 21:48tydligen är det ju svårt för annars skulle ju inte folk fråga efter det.
tydligen är det ju svårt för annars skulle ju inte folk fråga efter det.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 22:25Pröva att "Googla" på "Träningsupplägg Löpning" och se hur många som finns på nätet.
Pröva att "Googla" på "Träningsupplägg Löpning" och se hur många som finns på nätet.
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 09:42ja varför gör ni inte det? istället för att fråga en massa råd i detta forum.
ja varför gör ni inte det? istället för att fråga en massa råd i detta forum.
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 10:57Utan att vara en expert (och snälla klanka inte på mig för det) så kan jag säga att om jag räknar översiktligt på tonnis pass 1 så är det ett intervallpass som för TS skulle ta minst 1,5 timmar antagligen närmare 2 timmar att genomföra, oräknat uppvärmnin
Utan att vara en expert (och snälla klanka inte på mig för det) så kan jag säga att om jag räknar översiktligt på tonnis pass 1 så är det ett intervallpass som för TS skulle ta minst 1,5 timmar antagligen närmare 2 timmar att genomföra, oräknat uppvärmnin
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 11:28ja alltså, jag vet inget om träningsprogram alls faktiskt, men jag använde mitt förnuft i fem minuter och kom fram till att träningsprogram torde vara anpassade till den som skall utföra det. Annars vore det väl enkelt. By the way tror jag alla kenyanska
ja alltså, jag vet inget om träningsprogram alls faktiskt, men jag använde mitt förnuft i fem minuter och kom fram till att träningsprogram torde vara anpassade till den som skall utföra det. Annars vore det väl enkelt. By the way tror jag alla kenyanska
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 11:48Erik: Inga problem, en AW brukar ta betydligt längre tid än så...
Erik: Inga problem, en AW brukar ta betydligt längre tid än så...
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 12:03Åke: även ett AW måste vara anpassat efter deltagaren, i ditt fall skulle jag tro att 1,5 timmar är ungefär vad du fixar. 😉
Åke: även ett AW måste vara anpassat efter deltagaren, i ditt fall skulle jag tro att 1,5 timmar är ungefär vad du fixar. 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 13:20Peder D.
tro kan du göra i kyrkan!
bara att du inte har lyckats behöver du inte va bitter!varför ha ett träningsupplägg överhuvudtaget. när det är så svårt med det! och förstå vad hård träning och resultat inriktning innebär.
träna hur ni vill! hoppas n
Peder D.
tro kan du göra i kyrkan!
bara att du inte har lyckats behöver du inte va bitter!
varför ha ett träningsupplägg överhuvudtaget. när det är så svårt med det! och förstå vad hård träning och resultat inriktning innebär.
träna hur ni vill! hoppas n
Quote from Funbeat user on 22 February 2013, 20:32En tränare värd namnet anpassar träningsupplägg både efter individens förutsättningar och individens önskningar.
En tränare värd namnet anpassar träningsupplägg både efter individens förutsättningar och individens önskningar.
Quote from Elias Engqvist on 23 February 2013, 16:36http://www.youtube.com/watch?v=AXewM-YWmCE