Quote from Funbeat user on 20 February 2013, 23:43"Du är ju typisk svensk"... jo du Tonni, du känner ju mig mycket väl.
För mig blir den typen av svar som du ger till TS och de som du nu skriver till mig bara rent trollande. TS efterlyser att förbättra sin sin tid på 5 km från 31 min, inte att bli värld
"Du är ju typisk svensk"... jo du Tonni, du känner ju mig mycket väl.
För mig blir den typen av svar som du ger till TS och de som du nu skriver till mig bara rent trollande. TS efterlyser att förbättra sin sin tid på 5 km från 31 min, inte att bli värld
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 07:32TS vill förbättra sin tid på 8 veckor och vill ha tips på bl.a. intervaller.
Utan att blanda mig i Tonnis och Mattias ordväxling, tror jag inte man blir världslöpare på 8-veckor genom att följa Tonnis råd. Inte ens om man skippar afterworken :-). Däremot
TS vill förbättra sin tid på 8 veckor och vill ha tips på bl.a. intervaller.
Utan att blanda mig i Tonnis och Mattias ordväxling, tror jag inte man blir världslöpare på 8-veckor genom att följa Tonnis råd. Inte ens om man skippar afterworken :-). Däremot
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 09:08Mattias K.Ja, det är ju tur att man inte känner dig!med dina råd så kan man ju lika gärna lägga ner och träna och bli så bra som möjligt. Jag sa aldrig att hon ska bli världslöpare. jag sa från sina förutsättningar att bli så bra som möjligt på 8veckor ,
Mattias K.Ja, det är ju tur att man inte känner dig!med dina råd så kan man ju lika gärna lägga ner och träna och bli så bra som möjligt. Jag sa aldrig att hon ska bli världslöpare. jag sa från sina förutsättningar att bli så bra som möjligt på 8veckor ,
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 09:26LARS K. OCH JAG HAR INTE SAKT ATT HON SKA BLI VÄRLDSLÖPARE!
KAN NI INTE LÄSA HELLER.
OM MAN INTE ÄR BERED ATT SATSA EFTER SINA EGNA FÖRUTSÄTTNINGAR.
BLIR MAN JU INTE BÄTTRE HELLER ELLER SÅ BRA SOM MÖJLIGT SOM MAN VILL. DET BORDE NI VETA. HUR MÅNGA HÄR SO
LARS K. OCH JAG HAR INTE SAKT ATT HON SKA BLI VÄRLDSLÖPARE!
KAN NI INTE LÄSA HELLER.
OM MAN INTE ÄR BERED ATT SATSA EFTER SINA EGNA FÖRUTSÄTTNINGAR.
BLIR MAN JU INTE BÄTTRE HELLER ELLER SÅ BRA SOM MÖJLIGT SOM MAN VILL. DET BORDE NI VETA. HUR MÅNGA HÄR SO
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 09:40Kära Tonni. Undvik gärna CAPS LOCK, det blir så jobbigt att läsa då. Och avseende "mina råd till till TS" - näe, jag har inte givit några råd till TS. Jag har bara bara ifrågasatt ditt sätt att uttrycka dig. Och om du då väljer att svara med att kalla mig
Kära Tonni. Undvik gärna CAPS LOCK, det blir så jobbigt att läsa då. Och avseende "mina råd till till TS" - näe, jag har inte givit några råd till TS. Jag har bara bara ifrågasatt ditt sätt att uttrycka dig. Och om du då väljer att svara med att kalla mig
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 09:58Funbeat i ett nötskal... en blygsam fråga från en nybörjare och det slutar med att de gamla forumrävarna munhuggs och tjafsar. Det händer alltid.
Funbeat i ett nötskal... en blygsam fråga från en nybörjare och det slutar med att de gamla forumrävarna munhuggs och tjafsar. Det händer alltid.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 10:04Den som hade skrivit flest inlägg innan ditt (förutom TS då) blev medlem för 9 dagar sedan.
Den som hade skrivit flest inlägg innan ditt (förutom TS då) blev medlem för 9 dagar sedan.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 10:14ja i den här tråden ja.. funbeat är större än så
ja i den här tråden ja.. funbeat är större än så
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 10:15haha, typisk svar från en som inte vet. har inga svar på frågor.
men kan skälla ut nån som ger råd.
haha, typisk svar från en som inte vet. har inga svar på frågor.
men kan skälla ut nån som ger råd.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 10:40Skälla ut? Nja, den som skäller mest här är nog inte jag (och någon forumräv känner jag mig definitivt inte som 🙂 ). Ödmjukhet är en dygd. Lycka till!
Skälla ut? Nja, den som skäller mest här är nog inte jag (och någon forumräv känner jag mig definitivt inte som 🙂 ). Ödmjukhet är en dygd. Lycka till!