Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 11:04Mattias, ödmjuka forumsrävar finns också
Mattias, ödmjuka forumsrävar finns också
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 11:15Det är jag helt övertygad om att det finns Peder. Ödmjukheten var riktad åt ett annat håll 😉
Det är jag helt övertygad om att det finns Peder. Ödmjukheten var riktad åt ett annat håll 😉
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 12:00varför måste svensken alltid va så jävla ödmjuk och nedvädera sig själv eller ha en massa ursäkter hela tiden. varför aldrig säga att jag är bäst eller ska bli bäst eller så bra som möjligt efter sina egna förutsättningar! då handlar det om allt i samhäll
varför måste svensken alltid va så jävla ödmjuk och nedvädera sig själv eller ha en massa ursäkter hela tiden. varför aldrig säga att jag är bäst eller ska bli bäst eller så bra som möjligt efter sina egna förutsättningar! då handlar det om allt i samhäll
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 13:48I min värld går det väl alldeles utmärkt att säga att jag är bäst/ska bli bäst/ska bli så bra som möjligt utifrån mina förutsättningar, och fortfarande vara ödmjuk gentemot sig själv och sin omgivning. Men ser man ödmjukhet som synonymt med mjäkighet och
I min värld går det väl alldeles utmärkt att säga att jag är bäst/ska bli bäst/ska bli så bra som möjligt utifrån mina förutsättningar, och fortfarande vara ödmjuk gentemot sig själv och sin omgivning. Men ser man ödmjukhet som synonymt med mjäkighet och
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 14:45Mattias K.
gör som ni vill. ska inte ge några råd alls. man kan ju ändå inte säga nåt utan att nån världsmästare ska lägga sig i och tro att den vet bäst, utan att komma med nåt bra råd själv! vad hade du för råd till henne då? så att hon kan bli så bra s
Mattias K.
gör som ni vill. ska inte ge några råd alls. man kan ju ändå inte säga nåt utan att nån världsmästare ska lägga sig i och tro att den vet bäst, utan att komma med nåt bra råd själv! vad hade du för råd till henne då? så att hon kan bli så bra s
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 19:07Är det bara jag som tycker att Tonnis träningstips är hur bra som helst. Passen han beskriver tyder på att han har grymt bra koll på bra träningsupplägg. Bra Tonni! sen såklart att alla inte kan vara överens om allt. Det är bara kul att folk är olika. Kee
Är det bara jag som tycker att Tonnis träningstips är hur bra som helst. Passen han beskriver tyder på att han har grymt bra koll på bra träningsupplägg. Bra Tonni! sen såklart att alla inte kan vara överens om allt. Det är bara kul att folk är olika. Kee
Quote from Elias Engqvist on 21 February 2013, 19:45Nä, jag håller helt med att det är inställningen det hänger på och som jag skrev i någon i dessa trådar även att det kanske inte ens räcker med inställningen utan att om kroppen inte har trimmats i ungdomen så är risken stor att en rejäl allt-eller-inget-
Nä, jag håller helt med att det är inställningen det hänger på och som jag skrev i någon i dessa trådar även att det kanske inte ens räcker med inställningen utan att om kroppen inte har trimmats i ungdomen så är risken stor att en rejäl allt-eller-inget-
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 20:38Eftersom ??????? Toni är den ende Löparen i tråden gör han antagligen något rätt..
Eftersom ??????? Toni är den ende Löparen i tråden gör han antagligen något rätt..
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 20:55Träningupplägg är inte svårt mer än att genomföra.
Träningupplägg är inte svårt mer än att genomföra.
Quote from Funbeat user on 21 February 2013, 21:03Tonni: Jag har inte skrivit att du har påstått att TS ska bli världslöpare. Jag har skrivit (med adress till Mattias K) att chansen att hon blir en världslöpare på 8 veckor är ganska liten, även om hon följer ditt träningsupplägg och skippar AW:n.
Tonni: Jag har inte skrivit att du har påstått att TS ska bli världslöpare. Jag har skrivit (med adress till Mattias K) att chansen att hon blir en världslöpare på 8 veckor är ganska liten, även om hon följer ditt träningsupplägg och skippar AW:n.