Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:38http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-238-263-265-12224-0,00.html
Kortfattat om varför tröskelträning är bra, och hur man hittar sitt tröskeltempo. Lycka till.
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-238-263-265-12224-0,00.html
Kortfattat om varför tröskelträning är bra, och hur man hittar sitt tröskeltempo. Lycka till.
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:42Tack för intressant länk!
Från ett till ett annat - kolla in bilden i länken (hälisättningen)!
Tack för intressant länk!
Från ett till ett annat - kolla in bilden i länken (hälisättningen)!
Quote from Lotta Lindström on 3 February 2008, 18:44Han har nog missat diskussionerna här 😀
Han har nog missat diskussionerna här 😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:49Nog ser Fröken Hurtbulles fotisättning mycket hälsosammare ut, alla gånger. 😉
Nog ser Fröken Hurtbulles fotisättning mycket hälsosammare ut, alla gånger. 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:50He he... och kolla även de feta dojorna.
Ibland undrar jag om det är så enkelt som att landning långt framför kroppen (och därmed häisättning) helt enkelt gör sig bättre på bild, och att det är därför vi matas med det intrycket av löpning hela tiden!
He he... och kolla även de feta dojorna.
Ibland undrar jag om det är så enkelt som att landning långt framför kroppen (och därmed häisättning) helt enkelt gör sig bättre på bild, och att det är därför vi matas med det intrycket av löpning hela tiden!
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:53Gulle dej Jonas! 🙂
Fredrika: Jag tycker dina bilder i din blogg är 1000 ggr finare än den där! (t+)
Gulle dej Jonas! 🙂
Fredrika: Jag tycker dina bilder i din blogg är 1000 ggr finare än den där! (t+)
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:06Jag som trodde tröskelfart vad den fart man fick efter att ha dammat tån i tröskeln...
Jag som trodde tröskelfart vad den fart man fick efter att ha dammat tån i tröskeln...
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:13"Jag som trodde tröskelfart vad den fart man fick efter att ha dammat tån i tröskeln..."
Utmärkt teori!(t+) För nog får man fart då alltid! 😀
"Jag som trodde tröskelfart vad den fart man fick efter att ha dammat tån i tröskeln..."
Utmärkt teori!(t+) För nog får man fart då alltid! 😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:21jupp. håller med. ska börja mäta tröskelfarten efter tåvrickningarna
jupp. håller med. ska börja mäta tröskelfarten efter tåvrickningarna
Quote from Bjarne Lewin on 3 February 2008, 19:47Articklen som Jonas länkade till hade också en annan metod för att mäta maxpuls. Man springer 3*800 minuter med två minuters villa mellan och så maxar man de sista 400 meterna. På det viset menar de att man ska kunna mäta maxpuls.
Någon som har testat de
Articklen som Jonas länkade till hade också en annan metod för att mäta maxpuls. Man springer 3*800 minuter med två minuters villa mellan och så maxar man de sista 400 meterna. På det viset menar de att man ska kunna mäta maxpuls.
Någon som har testat de