Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2012, 09:42Linus, hur vet vi att han verkligen skällde
Tänk på att fartvinden gör att du måste skrika rejält för att det ska höras bakåt, och om den första killen är lite anfådd, blir rösten lätt ansträngd. Då kan det låta som han skäller, vilket inte alls behöver
Linus, hur vet vi att han verkligen skällde
Tänk på att fartvinden gör att du måste skrika rejält för att det ska höras bakåt, och om den första killen är lite anfådd, blir rösten lätt ansträngd. Då kan det låta som han skäller, vilket inte alls behöver
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:45Bruse, det låter som om det var dig Henrik mötte... Och som jag sa, man behöver aldrig svära. Ett mycket bättre sätt hade varit att säga: "Kan du hålla dig lite längre bakom eller köra om, jag tycker att det blir trafikfarligt när du ligger så nära".
Bruse, det låter som om det var dig Henrik mötte... Och som jag sa, man behöver aldrig svära. Ett mycket bättre sätt hade varit att säga: "Kan du hålla dig lite längre bakom eller köra om, jag tycker att det blir trafikfarligt när du ligger så nära".
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2012, 09:50Näe, svära är lite onödigt. Men jag kan svära även när jag är glad och trevlig och skämtar. Men jag ogillar att jag svär.
EDIT: Som jag skrev, så gör fartvinden och ansträngningen att du inte kan rabbla en hel roman. Då måste det vara korta kommandon, me
Näe, svära är lite onödigt. Men jag kan svära även när jag är glad och trevlig och skämtar. Men jag ogillar att jag svär.
EDIT: Som jag skrev, så gör fartvinden och ansträngningen att du inte kan rabbla en hel roman. Då måste det vara korta kommandon, me
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:52Jo, jag vet. Det finns bra och det finns mindre bra ledare.
Jo, jag vet. Det finns bra och det finns mindre bra ledare.
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2012, 09:52Bra ledare är de som hörs! Och då måste du ta i, och då låter det gärna som tyska militärkommanden! ;~)
Bra ledare är de som hörs! Och då måste du ta i, och då låter det gärna som tyska militärkommanden! ;~)
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:55Och som svar på ditt Edit:
Visst, men jag tycker inte det jag skrev var mycket längre än vad du sa till Henrik... men om du hade bråttom kunde du t.ex. sagt "Ingen rulle i innerstan tack".
Och som svar på ditt Edit:
Visst, men jag tycker inte det jag skrev var mycket längre än vad du sa till Henrik... men om du hade bråttom kunde du t.ex. sagt "Ingen rulle i innerstan tack".
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:56Det får stå för dig Bruse.
Det får stå för dig Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 21 September 2012, 09:58Visst står det för mig att jag föredrar ledare som säger ifrån så vi lär oss klungcykling. Hur ska vi annars kunna bli bättre, om ingen säger nåt? det heter ju träning, vi tränar på att cykla säkert i grupp. Och jag föredrar ledare som hörs, än de som pip
Visst står det för mig att jag föredrar ledare som säger ifrån så vi lär oss klungcykling. Hur ska vi annars kunna bli bättre, om ingen säger nåt? det heter ju träning, vi tränar på att cykla säkert i grupp. Och jag föredrar ledare som hörs, än de som pip
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 10:08Hmm, nu riskerar det att bli lite OT här, men okay då..
Visst händer det ibland att en ledare måste kommunicera till hela gruppen och då naturligtvis med stark röst (om någon råkat hamna efter och man måste hålla igen lite, och liknande), men de absolut
Hmm, nu riskerar det att bli lite OT här, men okay då..
Visst händer det ibland att en ledare måste kommunicera till hela gruppen och då naturligtvis med stark röst (om någon råkat hamna efter och man måste hålla igen lite, och liknande), men de absolut
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 11:04Perfekt Linus 🙂
Perfekt Linus 🙂