Quote from Jenny Söderberg on 9 August 2009, 17:07Intressant tråd! Bilderna som ni postade i fjol ser väldigt fantastiska ut!
Är kanske inte jättesugen på att just tävla i trailrunning men skulle gärna kunna tänka mig att dra ner en vecka (eller tre) och träna och njuta i den fantastiska miljön. Är det
Intressant tråd! Bilderna som ni postade i fjol ser väldigt fantastiska ut!
Är kanske inte jättesugen på att just tävla i trailrunning men skulle gärna kunna tänka mig att dra ner en vecka (eller tre) och träna och njuta i den fantastiska miljön. Är det
Quote from Funbeat user on 9 August 2009, 21:00Myche intressant...men eftersom trådarna är så djävla långa på bredden så orkar jag inte köra fram å tillbaka för att se vad ni skrivit och vem som skrivit det....????? Sabotage kanske mot Frankrikes trailrunning..?????...Skittråkigt å det har ju hänt i n
Myche intressant...men eftersom trådarna är så djävla långa på bredden så orkar jag inte köra fram å tillbaka för att se vad ni skrivit och vem som skrivit det....????? Sabotage kanske mot Frankrikes trailrunning..?????...Skittråkigt å det har ju hänt i n
Quote from Funbeat user on 16 August 2009, 17:05Fredrik > Glöm trådrubriken, som kanske hellre borde varit "Löpning i Frankrike". Marthon du Médoc har ju en säregen prägel. Ska bli intressant att läsa era nyktra rapporter.
Rasmus > Tälta i valfri alport. Köp en lokal fjällkarta. Spring livet in i dig!
Fredrik > Glöm trådrubriken, som kanske hellre borde varit "Löpning i Frankrike". Marthon du Médoc har ju en säregen prägel. Ska bli intressant att läsa era nyktra rapporter.
Rasmus > Tälta i valfri alport. Köp en lokal fjällkarta. Spring livet in i dig!
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 22:50Sprang Merrell Sky Race i Serre Chevalier i juli. Intressant lopp. Mycket branta partier, mer som alpinism än löpning, fick nog gå 30-40% pga att det var så brant både upp och ner, ibland med bråddjup vid sidan av den smala stigen. Oerhört fin natur.
Int
Sprang Merrell Sky Race i Serre Chevalier i juli. Intressant lopp. Mycket branta partier, mer som alpinism än löpning, fick nog gå 30-40% pga att det var så brant både upp och ner, ibland med bråddjup vid sidan av den smala stigen. Oerhört fin natur.
Int
Quote from ellen olsson on 17 August 2009, 23:30Det är knappast en landsrelaterad skillnad utan snarare en skillnad mellan två olika lopp av olika dignitet. Riktigt dålig organisation brukar jag mest hitta i Sverige...
Det är knappast en landsrelaterad skillnad utan snarare en skillnad mellan två olika lopp av olika dignitet. Riktigt dålig organisation brukar jag mest hitta i Sverige...
Quote from Funbeat user on 17 August 2009, 23:53Merrell Sky Race hade ju "World trail challenge"-status i år, så då tycker man ju att organisationen borde slipats till det yttersta. Från då jag sprang (2004) så minns jag att allt flöt på bra, även om inramningen var allt annat än "flashig". Den iskalla
Merrell Sky Race hade ju "World trail challenge"-status i år, så då tycker man ju att organisationen borde slipats till det yttersta. Från då jag sprang (2004) så minns jag att allt flöt på bra, även om inramningen var allt annat än "flashig". Den iskalla
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:04Båda koncepten har ju sin charm. De franska traillöparna är ju vana vid de tuffa villkoren och vet vad som gäller - sedan har de riktigt färgglad klädsel också 🙂
Båda koncepten har ju sin charm. De franska traillöparna är ju vana vid de tuffa villkoren och vet vad som gäller - sedan har de riktigt färgglad klädsel också 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:27Vet ej om ni sett den men på
http://tvmountain.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=138&video_id=508
så finns en inspirerande film från Merrel Sky Race 2008.
Vet ej om ni sett den men på
http://tvmountain.com/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=138&video_id=508
så finns en inspirerande film från Merrel Sky Race 2008.
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 21:54Svenskt, franskt, tyskt......
Vi är olika tack och lov.
När jag ansåg mig galen redan på det tidiga 80-talet så besökte jag Frankrike och deltog i ett antal eskapader.Började läsa " Jogging International " - fransk marathon + ultra + trail + komplett g
Svenskt, franskt, tyskt......
Vi är olika tack och lov.
När jag ansåg mig galen redan på det tidiga 80-talet så besökte jag Frankrike och deltog i ett antal eskapader.
Började läsa " Jogging International " - fransk marathon + ultra + trail + komplett g
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 22:05Häftig film! Man blir ruskigt sugen på att anmäla sig till nåt sånt lopp när man ser sånt!!!
http://julle1982.wordpress.com/
Häftig film! Man blir ruskigt sugen på att anmäla sig till nåt sånt lopp när man ser sånt!!!