Quote from Jonny Persson on 16 September 2008, 07:53Läckert Viktor. Får haka på någon tävling tror jag...
Läckert Viktor. Får haka på någon tävling tror jag...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 08:00Mackan, du är ju Mr Bergslöpning personifierad! Så det vore en ära.
Den här tråden är inte bra för min sinnesro. Det är bara september och jag börjar redan få svår abstinens. Måste nog försöka ta mig till Frankrike i vår! Någon?
Mackan, du är ju Mr Bergslöpning personifierad! Så det vore en ära.
Den här tråden är inte bra för min sinnesro. Det är bara september och jag börjar redan få svår abstinens. Måste nog försöka ta mig till Frankrike i vår! Någon?
Quote from Jonny Persson on 16 September 2008, 08:08Men jag har aldrig kört något bergslopp utan orientering inblandat om man inte räknar ÅEC-löpningen men det är ju inte så långt. Men det är bra att du triggar igång suget redan nu Viktor. Jag är absolut inte främmande för att testa hur man står sig i alpt
Men jag har aldrig kört något bergslopp utan orientering inblandat om man inte räknar ÅEC-löpningen men det är ju inte så långt. Men det är bra att du triggar igång suget redan nu Viktor. Jag är absolut inte främmande för att testa hur man står sig i alpt
Quote from ellen olsson on 16 September 2008, 08:40Du behöver ju inte vänta till i vår. Det arrangeras ju traillopp året runt...
Själv ska jag naturligtvis åka skidor i vinter.
Du behöver ju inte vänta till i vår. Det arrangeras ju traillopp året runt...
Själv ska jag naturligtvis åka skidor i vinter.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 09:49Peter o Viktor: Tack för svaren.
Fortsätter mitt långsiktiga program där Göteborgsvarvet är steg 1. Har som mål att klara det på mellan 2-2,5 tim.
Vinterns träning är framförallt inriktad på att stärka leder, senor osv... (konditionsmässigt klarar jag r
Peter o Viktor: Tack för svaren.
Fortsätter mitt långsiktiga program där Göteborgsvarvet är steg 1. Har som mål att klara det på mellan 2-2,5 tim.
Vinterns träning är framförallt inriktad på att stärka leder, senor osv... (konditionsmässigt klarar jag r
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 12:35Herregud sa vackra bilder! Gar ju inte att undga att bli sugen!
Herregud sa vackra bilder! Gar ju inte att undga att bli sugen!
Quote from ellen olsson on 16 September 2008, 17:42Från nyhetsbrevet som kom idag:
Trail des Baronnies, 48km
http://www.trail-baronnies.com/
Från nyhetsbrevet som kom idag:
Trail des Baronnies, 48km
http://www.trail-baronnies.com/
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 19:29Shit vilken guldgruva, tack så jättemycket! Kan bli en intressant sommar...
Shit vilken guldgruva, tack så jättemycket! Kan bli en intressant sommar...
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 09:43RESA
Den 14 mars tänkte jag sticka till Paris för att springa Eco-Trail de Paris. Ett 80 km långt lopp (+1500 höjdmeter) som snirklar sig fram genom storstadsregionens skogar, för att nå vägs ände på Eiffeltornets 1:a våning.
BILD:http://www.traildepar
RESA
Den 14 mars tänkte jag sticka till Paris för att springa Eco-Trail de Paris. Ett 80 km långt lopp (+1500 höjdmeter) som snirklar sig fram genom storstadsregionens skogar, för att nå vägs ände på Eiffeltornets 1:a våning.
Quote from Funbeat user on 7 October 2008, 12:20Fantastiskt kul! Hade det varit 2010 hade jag hängt med direkt. 80 km är lite för långt för mig redan nästa år, tyvärr. Annars kanoninitiativ!! (t+)
Fantastiskt kul! Hade det varit 2010 hade jag hängt med direkt. 80 km är lite för långt för mig redan nästa år, tyvärr. Annars kanoninitiativ!! (t+)