Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 23:58Du själv blir nog lite sliten också...
Du själv blir nog lite sliten också...
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 00:20"Du själv blir nog lite sliten också..." (t+)
"Du själv blir nog lite sliten också..." (t+)
Quote from Funbeat user on 16 January 2013, 20:53@Sara Molin. Jag har haft en likadan trainer och förstår vad du menar. Den där modellen ökar motståndet ju mer den belastas, lite som fartvinden skulle jag tro tanken är att man försöker simulera. Den där trainern tillsammans med Sufferfest filmerna, som
@Sara Molin. Jag har haft en likadan trainer och förstår vad du menar. Den där modellen ökar motståndet ju mer den belastas, lite som fartvinden skulle jag tro tanken är att man försöker simulera. Den där trainern tillsammans med Sufferfest filmerna, som
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 09:51Göran - precis så upplever jag det också.
Jag har en Tacx Flow och om jag t ex ställer in den på 250W och kör på en låg växel på en given kadens (t ex 90 rpm) så upplever jag detta som mycket jobbigare än om jag skulle växla upp till en betydligt högre v
Göran - precis så upplever jag det också.
Jag har en Tacx Flow och om jag t ex ställer in den på 250W och kör på en låg växel på en given kadens (t ex 90 rpm) så upplever jag detta som mycket jobbigare än om jag skulle växla upp till en betydligt högre v
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 10:11Vridmomentet borde väl bara påverka när du ändrar hastighet, inte vid konstant hastighet?
Vridmomentet borde väl bara påverka när du ändrar hastighet, inte vid konstant hastighet?
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 11:14Momentum. Hjulets tröghetskraft, etc.
Momentum. Hjulets tröghetskraft, etc.