Quote from ellen olsson on 29 August 2012, 10:41Jonas: Om det är utlyst tempoträning med tempohoj så är de välkomna med tempohoj.
Jonas: Om det är utlyst tempoträning med tempohoj så är de välkomna med tempohoj.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:43Är inte Fp. David inne på den gren där det oftast är problem med ungdomsträning, nämligen cykel.
I löpning och simning finns det bra ungdomsträning, men cykelklubbar med lite större ungdomsverksamhet växer inte på träd direkt.
Är inte Fp. David inne på den gren där det oftast är problem med ungdomsträning, nämligen cykel.
I löpning och simning finns det bra ungdomsträning, men cykelklubbar med lite större ungdomsverksamhet växer inte på träd direkt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 15:47Det vet jag inte men vi har haft 15-20 ungar på träningarna i "vår" klubb.
Det vet jag inte men vi har haft 15-20 ungar på träningarna i "vår" klubb.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 10:31Samtidigt inställer sig då frågan hur den grenspecifika träningen ska lösas för ungdomar. Ska den ordnas av triathlonklubbarna, eller ska ungdomarna hänvisas till att träna med en sim- en cykel- och en löparklubb? Och hur ställer sig grenklubbarna till at
Samtidigt inställer sig då frågan hur den grenspecifika träningen ska lösas för ungdomar. Ska den ordnas av triathlonklubbarna, eller ska ungdomarna hänvisas till att träna med en sim- en cykel- och en löparklubb? Och hur ställer sig grenklubbarna till at
Quote from ellen olsson on 30 August 2012, 10:40Jag vet ingen klubb som blir ledsen över att få in ungdomar som medlemmar, oavsett hur mycket de tränar.
Jag vet ingen klubb som blir ledsen över att få in ungdomar som medlemmar, oavsett hur mycket de tränar.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 10:48Vi har inga ledare som kan ta hand om ungdomar / barn som vill träna.
De får gärna vara med på de allmänna passen men det funkar sisådär.
Vi har inga ledare som kan ta hand om ungdomar / barn som vill träna.
De får gärna vara med på de allmänna passen men det funkar sisådär.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 10:53Är det inte mest "krisande" medelålders som är nytillskotten inom triathlon?
Är det inte mest "krisande" medelålders som är nytillskotten inom triathlon?
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:25Så har det helt klart varit hittills, men det finns ju de som vill få triathlon att utvecklas till en riktig idrott, och då är förhoppningen förstås att det kommer in ungdomar som tas omhand på ett bra sätt. De krisande medelklassmännen medger hursomhelst
Så har det helt klart varit hittills, men det finns ju de som vill få triathlon att utvecklas till en riktig idrott, och då är förhoppningen förstås att det kommer in ungdomar som tas omhand på ett bra sätt. De krisande medelklassmännen medger hursomhelst
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:41Jag räknade även in "krisande" medelålders kvinnor i den gruppen.
Jag räknade även in "krisande" medelålders kvinnor i den gruppen.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:50Hej David,
Glöm inte "krisande" kvinnor kan bero på att äntligen får de tid att ta hand om sig själva efter smabårns åren och dessa kvinnor brukar vara himla motiverade & duktiga ! 😉
Hej David,
Glöm inte "krisande" kvinnor kan bero på att äntligen får de tid att ta hand om sig själva efter smabårns åren och dessa kvinnor brukar vara himla motiverade & duktiga ! 😉