Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 08:55Jag tror problemet inte är något problem egentligen.
Vilka är det som är tränare i alla ungdomssporter nu? Jo det är föräldrar till barnen och ungdomarna som tränar. Så kommer det bli i triathlon också.
Föräldrar kommer följa sina barn och ungdomar oavs
Jag tror problemet inte är något problem egentligen.
Vilka är det som är tränare i alla ungdomssporter nu? Jo det är föräldrar till barnen och ungdomarna som tränar. Så kommer det bli i triathlon också.
Föräldrar kommer följa sina barn och ungdomar oavs
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 10:12På många sätt krisar ju hela föreningssverige på ungefär samma sätt och jag tror kanske inte att det ökade intresset för triathlon påverkar åt vare sig det ena eller andra hållet. Möjligen får man in relativt sett fler medlemmar av den typ som tror att ma
På många sätt krisar ju hela föreningssverige på ungefär samma sätt och jag tror kanske inte att det ökade intresset för triathlon påverkar åt vare sig det ena eller andra hållet. Möjligen får man in relativt sett fler medlemmar av den typ som tror att ma
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 03:11Fredrik:
Jag kan inte svara för alla klubbar i Sverige, men triathleter verkar överlag vara så upptagna personer att styrelsearbetet sker på ett väldigt effektivt sätt. Jag har varit med i olika styrelser tidigare och det kan ta väldigt mycket "dötid". T
Fredrik:
Jag kan inte svara för alla klubbar i Sverige, men triathleter verkar överlag vara så upptagna personer att styrelsearbetet sker på ett väldigt effektivt sätt. Jag har varit med i olika styrelser tidigare och det kan ta väldigt mycket "dötid". T
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 10:59Det kan nog stämma flindra, och i SCT vet jag att man ofta lägger styrelsemötena innan schemalagda träningspass. Då blir det liksom naturligt att mötet ska sluta en viss tid 😉
Det kan nog stämma flindra, och i SCT vet jag att man ofta lägger styrelsemötena innan schemalagda träningspass. Då blir det liksom naturligt att mötet ska sluta en viss tid 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 10:01Spännande och nödvändig diskussion. Har planer att bilda triathlonklubb i Skellefteå efter nyår. Det kommer att bli mest vuxna som aktiva. Det är som ni säger. Vår kommun har 7 simhallar och några utomhusbassänger, så någonstans bör man väl rymmas. I och
Spännande och nödvändig diskussion. Har planer att bilda triathlonklubb i Skellefteå efter nyår. Det kommer att bli mest vuxna som aktiva. Det är som ni säger. Vår kommun har 7 simhallar och några utomhusbassänger, så någonstans bör man väl rymmas. I och
Quote from ellen olsson on 21 September 2012, 10:22Trevligt initiativ, Marie-Louise!
Jag kanske blir stödmedlem isåfall. 🙂
Trevligt initiativ, Marie-Louise!
Jag kanske blir stödmedlem isåfall. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 11:45Tack Fredrik Granlund, du vet ju att vi har fina träningsförhållanden här. Bra med kuperade vägar att cykla på, runt hela stan inom en femmilsradie. Bra med simhallar, sjöar, älvar, hav att simma i, många skidspår som nu bearbetas till att fungera som ter
Tack Fredrik Granlund, du vet ju att vi har fina träningsförhållanden här. Bra med kuperade vägar att cykla på, runt hela stan inom en femmilsradie. Bra med simhallar, sjöar, älvar, hav att simma i, många skidspår som nu bearbetas till att fungera som ter
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 10:56Marie-Louise, om det är riktiga 25:meters så är jag sjukt avundsjuk oavsett standard.
Marie-Louise, om det är riktiga 25:meters så är jag sjukt avundsjuk oavsett standard.
Quote from ellen olsson on 24 September 2012, 11:55Niclas: Det är en rätt stor kommun till ytan så de ligger inte så tätt. 😉
Nu var det länge sedan jag flyttade därifrån, men då fanns det nog inget annat än 25-metersbassänger. Jag har dock bara varit i tre av inomhusbassängerna.
Niclas: Det är en rätt stor kommun till ytan så de ligger inte så tätt. 😉
Nu var det länge sedan jag flyttade därifrån, men då fanns det nog inget annat än 25-metersbassänger. Jag har dock bara varit i tre av inomhusbassängerna.
Quote from Funbeat user on 24 September 2012, 13:01Fredrik: Vi har bara 1 och har ändå halva befolkningsmängden. Problemet är alltså plats i bassängen, inte restid 🙁
Fredrik: Vi har bara 1 och har ändå halva befolkningsmängden. Problemet är alltså plats i bassängen, inte restid 🙁